Isnin, 5 Julai 2010

KDN PENGECUT! HANYA BERANI BERTINDAK KEATAS MELAYU!



Jaguh kampung itu yang patut digelarkan kepada KDN. Tindakan berat sebelah yang KDN lakukan adalah membuktikan bahawa KDN hanya bertindak membela bangsa lain. Beratus artikel akhbar cina mengecam melayu. Tabliod bahasa cina jangan cakap la, semuanya bersifat perkauman. Tapi ada tindakan ke terhadap mereka? Mana ada.. kalau ada pun amaran demi amaran.

Apabila akhbar melayu mengeluarkan artikel yang menganggu gugat 'keimanan' kaum lain, pasti KDN akan bertindak dengan secepat mungkin. Suara Perkasa adalah mangsa terbaru sikap pilih kasih yang KDN tunjukan. Jika dibandingkan 'kasarnya' Suara Perkasa dengan Harakah, Suara Keadilan dan The Roket terbitan Dap, Suara Perkasa hanya menyuarakan tentang hak melayu dan menjadi tugas pertubuhan itu melakukan tugasnya.

Jangan harap kepada Pemuda UMNO, yang sekarang ni sudah kena ikat, sudah lari dari asas perjuangan, NGO melayu yang lain pula semuanya lebih banyak diam dari bercakap. Hanya Perkasa saja yang betul-betul berani mempertahankan hak melayu. Biar Perkasa dipanggil 'pelampau melayu' asalkan objektif penubuhan Perkasa tercapai. Mc tabik hormat pada 'Tok Him' yang membuktikan beliau adalah antara pendekar melayu yang masih wujud dimuka bumi ini.

Berat sebelah jelas apabila The Star dan Malaysiakini melaporkan tentang Istana Air Mata yang lebih kepada agenda sulit yang mahu mencemarkan Institusi Negara yang berselindung disebalik kes pekerja asing. Hingga sekarang KDN masih belum bertindak keatas The Star dan Malaysiakini. Sedangkan tindakan keatas Suara Perkasa dilakukan dengan pantas, selang sehari selepas penerbitannya.

Kini Suara Keadilan, radio buruk bagi PKR, diketahui lesen penerbitannya masih lagi ditahan oleh KDN, kini berkeras mahu menerbitkan akhbar suaka itu tanpa 'izin' dari KDN. Mahu juga Mc melihat, apa tindakan KDN jika akhbar itu masih berdegil. Adakah hanya 'AMARAN' atau ada tindakan yang mereka akan lakukan. Almaklumlah.. jaguh kampung mana berani kacau samseng luar, kang nanti kena pukul susah pula.

MctHeory:
Betul la cakap puak Pakatan, Kerajaan Malaysia memang tak adil, terlalu bagi muka pada kiasu dan pembangkang, hingga naik lemak!.

10 ulasan:

tebing tinggi berkata...

Dah nasib Melayu nak buat cam mana,reda je lah !!!!!.

lord ried berkata...

ALLOOO BEWAK MC ........

EWAH...EWAH.....EWAH........
BEWAK MC NI HABAQ BEWAK BREHIM NI PENDEKAQ. PENDEKAQ TAIK APA LA......LOMPAT SANA......LOMPAT SINI.

KALU HANG PANGGIL KERA BULIH LA SABIK DOK BERJANGKIT IKUT DAHAN YANG BANYAK BUAH.

DAH KENA PON.....BEWAK PUJI KEGHA.......

he he he
gurau ngan bewak

lord ried berkata...

ALLOOOO BEWAK2 PENDUKUNG PARTI BEWAK.........

HEMMMMMMMMMM........TAK HENSEN LA
BEWAK BREHIM NI. BULAT....BODI SEROPA PETI SEJUK DUA PINTU.

he he he
gurau ngan bewak

Tanpa Nama berkata...

Lord Ried,

Sekurang-kurangnya Tok Him ni berjuang untuk bangsa dia. Demi masa depan cucu cicit dia nanti. Hang pulak, berjuang untuk anwaq.. boleh suntut org sana sini,,

lord ried berkata...

ALLOO BEWAK 2010 Julai 5 23:50...


PALA OTAK BEWAK YANG MENGANUT UGAMA SUKU POLITIK SUKU LAGU HANG NI, MEMANG SANJUNG BREHIM KERA TU.

NASIB BEIK NABI SAW TADAK BERJUANG UNTUK ARAB......KALU TAK...FUUHHHHHHHHHH BERJUANG SAKAN LA PUAK2 BEWAK NI

he he he
gurau ngan puak bewak

pakteh adam berkata...

HALO ANJING DAP @ PENGIKUT TEGAR KEPALA TAIK ULA DALAM SEMAK N.AJIS.

APA HABAKKK..

HARI NI BERAPA KALI DAPAT HISAP PELIAQ? ATAU ANUAK ADA BAGI PELIAQ DIA KAT JUBOK HANG TAK?

saja bergurau dengan anjing DAPig.

(seronok juga dapat berbual dengan menggunakan bahasa resmi pengikut tegar parti politik piang nihh!!)

Tanpa Nama berkata...

PKR DAN PAS SIPALAT YANG SUKA BANGSA SENDIRI TERSEPIT.. SOKONG DENGAN PERKASA.. APA INGAT MELAYU SENANG DI PIJAK...LAWANNNNNNNNNNN!!!!!!!! INI ADALAH TANAH TUMPAH DARAHKU....

Tanpa Nama berkata...

lord buntut ried ,,berapa kali nuar kit sial guan sial ,sial sial pelantak buntut hang , banyak makan ice krim cakp berbahasa pun lari.
manusia mcm ni sumbat lubang telinga dia bahasa ni,,,untuk hidup
bangang kalu hang jadi katak munkin hang tak lompat sebab menekap kat jubok nak lompat kok mana-bagus batang pelir bpk hang cucuk keluar specie ular....hang laa bodoh,,,,,sekolah bodoh bahasa bodoh

Tanpa Nama berkata...

aku bengang dgn sial seko ni dapat aku pangang bagi kit sial makn

Tanpa Nama berkata...

Hishamudin Menteri dalam negeri takdak teloq tak berani ambil tindakan hanya mampu memberi amaran saja.