Isnin, 5 Julai 2010

KENANGAN PANAS: HUBUNGAN SPECIAL ANWAR IBRAHIM DENGAN AZMIN ALI



Mc amat suka membuka sejarah kembali isu-isu panas yang pernah mewarnai dunia politik tanah air. Mc petik post dari blog Maharaja Blogger. Ulasan dan kesimpulanya amat menarik perhatian untuk dibaca.

Beberapa persoalan menarik timbul bila bekas orang rapat Anwar Ibrahim memperkatakan hubungan special antara Bekas Timbalan Perdana Menteri itu dengan Naib Presiden PKR Azmin Ali.

Mulanya Datuk K.S. Nallakaruppan telah menyatakan sudah sampai masanya bagi Anwar memecahkan rahsia kenaapa Azmin Ali bekas setiausaha sulitnya sangat istemewa kepadanya. Ini diikuti pula cerita bekas Ketua Bahagian PKR Pematang Pauh, Anuar Shaari yang melihat hubungan Anwar Azmin lebih dari sekadarkan antara antara seorang perkerja dengan majikan.

Beliau memberitahu akhbar The Star 20 Oktober " Azmin merajuk bila di marahi Anwar dan bila dia tidak datang kerja, Anwar seperti berada dalam keadaan terganggu dan tidak boleh menumpukan kepada kerjanya.

" Apabila Azmin tidak ada, Anwar akan berkali kali bertanya kenaapa dia tidak datang kerja dan sering bertanya samaada ada dia ada buat panggilan atau tidak"

Bagi kebanyakan orang yang pernah berada dalam percintaan tentulah dapat melihat kembali diri mereka sendiri dalam keadaan demikian.

Menurut Anuar lagi mungkin benar dakwaan Nallakaruppan bahawa tidak ada orang yang sanggup berkorban seperti cara Azmin untuk Anwar.

Sayangnya Anwar pada Azmin adalah lebih jelas bila Azmin juga yang dilantik sebagai Pengerusi Perhubungan PKR Negeri Sabah sedangkan ramai lagi pemimpin pemimpin Sabah yang lebih layak.

Antara sebabnya seperti yang diberitakan oleh Utusan Malaysia ialah kerana Anwar Ibrahim hilang kepercyaaan kepada Datuk Jeffrey Kitingan Naib Presiden PKR kerana gagal melompatkan Anggota Parlimen Sabah dari Barisan Nasional ke dalam PKR .

Selain dari itu mungkin kerana kepercayaan Anwar amat tinggi kepada Azmin seperti percayanya seorang suami kepada isterinya yang setia.

Soalnya sekarang ialah kenaapakah Nallakaruppan dan juga Anuar Shaari mengambil masa bagitu lama untuk mendedahkan hubungan special antara Azmin yang jambu dengan Anwar Ibrahim

Sebelum ini pun telah didengar cerita bahawa semasa Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Azmin sebagai setiasulitnya telah membuatkan pengiring pengiring keselamatan merasa nak termuntah kerana melihat intimnya mereka seperti kekasih bila membelibelah di luar negara.

Pelik juga kenapa Nallakarupan meminta orang ramai bertanya kepada isteri Anwar, Wan Azizah mengapa Azmin terlalu special kepada Anwar

Hanya Anwar Ibrahim dan juga Azmin Ali sahaja dapat menceritakan hal yang sebenar.



MctHeory:
Pelbagai persoalan telah timbul.. namun hubungan ini masih menjadi rahsia. Apakah disebabkan hubungan ini, Anwar mahu melantik Azmin sebagai MB Selangor yang seterusnya? Possible, its possible.. he he he. .

7 ulasan:

lord ried berkata...

ALOO BEWAK MC PENDUKUNG PARTI BEWAK......

THEE HE HE HE.............
TADAK GAMAQ LEIN KA.....LETAK LAH GAMAQ ZIANA ZAIN DOK KAT HOTEL
PORT DICKSON....

TUKANG KARUT LA HANG NI .....JENIH BEWAK MANA TAU PALA DOSA.

he he he
gurau ngan puak2 bewak

Tanpa Nama berkata...

laaaa hang dok tang ni ka ulaq kepala dua tiga dan seterusnya?

Ish ish ish.... Mc tu sebenaqnya nak boh gambaq n.Ajis dan Nuaq sedang bejuboq bertiga dengan Azmin... tapi Shamsidar marah hang tau dak...

ish, hang ni buat buat tak tau pulak

yang hang jeles tu awatnya?

hang teringin kena juboq dengan nuaq ka?

ish jangan lord reid, nanti red tang tu....

he he eh

saja melawak dengan puak hijau bodoh...

jangan marah no....

Tanpa Nama berkata...

lord ried kepala hotak hang..

kenapa taknak jawap pasal pertanyaan kenapa spesel sangat si azmin dengan anwar berahi aka BABI aka sesumpah, aka al juburi aka CIFUT aka aww aww tu. jangan nak pusing cerita ye. memang kau dengan si BABI tu memang suka spin bila kena batang hidung sendiri. betul2 perangai macam yahudi laknat tu. kena batang hidung sendiri, spin cerita orang lain salah. habis macamana tak macam yahudi, kawan2 baik, punahsihat dia semua yahudi laknat. so lord reid kau bukan jer biawak tapi dah macam biawak komodor, mulut busuk penuh racun. tu lah akibatnya berkawan menyokong pembohong kaki tutuh jantan tu. kau pun sama busuk mulut lidah cabang.

lord ried berkata...

ALOO BEWAK 2010 Julai 5 15:40...


BEWAK NI GILA KA.....HANG BUTA KA TAK NAMPAK SAMBUNGAN DOK KAT TEKAK.
PALA BETUI LA PALA DSAI DAN ZEMIN ALI, TUBUH TU SAPA PUNYA. DOK GHASA TUBUH BEWAK MC DAN BEWAK HARUSSANI TU. BEWAK NI DAH KENA TIPU KAT BEWAK MC PON. SABIK TU AKU HABAQ MENDA LEIN.

LEIN KALI KALU BODOH TOSAH MAI KOMEN.....BACA SAJA HAK AKU KOMEN,BARGHU ADA AKAI.

he he he
tak suka kat bewak bodus

KALU BODUS2 LAGU HANG NI JENUIH KENA TIPU LA

Tanpa Nama berkata...

lord reid... lord reid.. kesian la aku ngan ko nie.. Bangang tahap Lahabau Babi kena juboq!!

yg ko pegi mendalami gambar tu apahal..? ko dalami lah cerita kat bawah gambar tu bangang!!

tang gambar tu.. anak aku umoq 3 taun pun tau, gambar tu kena photoshop!! Bangang!!

Tanpa Nama berkata...

LORD REID >>> BEWAK
Awat Hang komen lagu tu.Apa hang pun tumpang tui ka....
Meh sini nak habaq... hang rasa apa kalu depa betui2 buat !

Tanpa Nama berkata...

KASIAN PADA LORD REID !
Nak bela Anwaq tapi dia lebih2.Awat hang ras geli2 ka....
Tumpang dok bela oghang,hang terlangkup pungkok menanah !