Jumaat, 2 Julai 2010

JANJI TINGGAL JANJI! PENDEDAHAN 2 JUTA ANWAR TINGGAL KENANGAN!



Mc nak rujuk balik kepada kes MP keluar parti PKR menjadi bebas, yang anwar kata dibayar 2 juta oleh pihak tertentu. Persoalan demi persoalan telah diajukan kepada Anwar mengenai kes ini, tetapi hingga sekarang pun masih tiada jawapan yang diberikan.

Anwar dicabar dalam parlimen supaya mendedahkan bahawa ada pihak yang membayar MP PKR yang keluar parti dan mendedahkan bukti jika ada. Pihak yang mencabar Anwar, memberi masa 2 hari untuk anwar mendedahkan buktinya itu. Akan tetapi hingga sekarang masih kabur-kabur persoalan itu untuk dijawab oleh Anwar. Jika dihitung penantian hari demi hari, sudah pun 16 hari kita menunggu pendedahan berani Anwar Ibrahim.

Apakah yang akan berlaku selepas ini? Apakah ini satu lagi episod pembohongan anwar kepada rakyat Malaysia. Sesungguhnya anwar suka menjadi 'penglipurlara' yang mereka cerita tanpa asas yang kukuh. Mungkin anwar sudah merasakan kedudukannya agak longgar, sehingga perlu meminta dan merayu bantuan dari yahudi di Amerika.

Sesungguhnya benarlah kata Zahrain yang mengelar anwar sebagai Ketua Pembohong dan Pembelit number satu negara.

MctHeory:
Nampak cerita donggeng ala 16 sept berulang lagi!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ITU PSL HARUN TAIB BONGOKSS..WLU CELIK MATE TP BUAT2 BUTE SMPI SKRG. 1 MESIA DH SIAR PSL DIA MELUTUT DPAN ZIONIS, LG DIA NAK KABER LOBANG BONTOT SI PELIWAT TU APE KEHE? KEHKEHKEH..MMG BONGOKSSS!! >|D