Khamis, 8 Julai 2010

JENTERA PAS SUDAH MULA BERGERAK!


Panas! Panas! Suasana sudah berubah, hangat berpolitik semakin terasa. Mc difahamkan, Pas, PKR dan Dap sudah membahagikan kawasan tumpuan mereka untuk mengadakan acara manarik minat rakyat serta aktiviti ceramah khas bagi setiap bulan. Pas pula semakin kerap berkunjung untuk berceramah dikawasan penempatanya melayu. Ini adalah petanda buruk bagi UMNO/BN yang masih lagi belum mulakan 'roadshow' siri ceramah mereka seperti yang dirancang.

Post ini bukan membandingkan antara jentera UMNO atau Pas. Post ini hanya untuk memberi amaran kepada UMNO/BN supaya bertindak segera sebelum rakyat mempercayai segala dakyah dan tohmahan Pas. Mc diberitahu, siri ceramah Pas akan lebih kerap dilakukan dikawasan kubu kuat UMNO. Siri ceramah dan aktiviti Pas ini diketuai sendiri oleh Hassan Ali yang juga exco Agama di Selangor.

Sebenarnya Pas takut Ds Najib akan membubarkan parlimen dalam masa terdekat. Kononnya mereka nak buat persediaan awal. Pas buat macam ni disebabkan Ds Najib menolak cadangan N.ajis yang mahukan notis 3 bulan kepada pembangkang sebelum parlimen dibubarkan untuk pilihanraya umum. he he he. . apa punya 'ngok' la N.ajis ni.

Tentang ceramah, Mc masih tak tahu intipati ceramah Pas. Tetapi Insyallah.. Mc akan cuba mendapatkan maklumat dengan secepat yang mungkin. Kerana masih ramai lagi rakan-rakan Mc didalam Pas. Dakyah penipuan Pas harus dibenteras, jangan biarkan ia merebak. Fitnah harus dikekang kerana PAS = Parti Ajaran Sesat!

MctHeory:
Apa! Ceramah Pas? Fuhh.. kayalah puak Pas kali ni dengan kutipan ceramah yang berganda akan diadakan nanti.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Perjuangan,

Betul tu bro...

Kat dekat2 tempat aku tinggal, dlm bulan 6 je ada 2 ceramah dari parti aliran songsang. UMNO? blum kelihatan lagi... kira pas 2 - umno 0.

Mohon link kan pada blog saya yang baru dalam perjuangan ini, dalam misi untuk menjahanamkan pelingkup agama ularmak selipor dan pelingkup bangsa, alJEWburi dan juga DAPig laknatullah dari bumi malaysia.

http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

Terima kasih.

-Melayu Bangkit!!!-

YANG GAMBI berkata...

Puaka-puaka pembangkang ini sudah setiap masa bergerak untuk pilihan raya, tak kiralah sama ada dalam negeri2 yang mereka kuasai.... siang malam berceramah, itu dah kerja mereka, kalau tak macam mana nak kutip duit orang kampung...

Tanpa Nama berkata...

eeeemmmm...itulah jee yg mampu dilakukan oleh org2 Pas...ceramah2x
lain kerja tak ada...kalau boleh hari2 nak ceramah politik..kepala siang malam cerita politik...kaum cina hari2 fikir mcm nak..baiki kaum dia...dari segi ekonomi..dia org fikir duit2x jee...ada duit...politik pon leh dibeli...ada duit melayu pon leh dihumban ke hutan...mcm kat PP..

pangkah PAS rugi dunia akhirat...

FEDERER berkata...

KALAU PAS PARTI AJARAN SESAT, HABIS UMNO APA?...

Tanpa Nama berkata...

JANGAN JELES LAH UMNO...KO PUNYA CERAMAH SAPA NAK PEGI TENGOK...?

CERAMAH SI EZAM PUN JALAN PUNYA LAH JEM TERUK SAMPAI TAK LEH NAK GERAK KENDERAAN...PUNYA LAH "RAMAINYA" NYAMUK2 WAKTU MALAM NAK DGR SI EZAM KELENTONG!!!....HE..HE..HE..HE..