Khamis, 8 Julai 2010

KONSPIRASI JAHAT ANWAR DAN YAHUDI, TERBONGKAR!

Shani Ross, wartawan Yahudi dari The Jerusalem Post (akhbar Israel) pernah mempromosikan Anwar Ibrahim sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia. Jackson Diehl wartawan Yahudi dari The Washington Post turut membuat ramalan yang sama


Mengenai sindiran bahawa Anwar rapat dengan orang-orang Yahudi Amerika, beliau secara terbuka menjelaskan bahawa mereka adalah kenalan beliau ketika beliau menjadi Menteri Kewangan Malaysia. Anwar memang menggunakan setiap peluang yang beliau perolehi untuk membangkitkan isu Palestin dan mendesak supaya pertikaian di Timur Tengah ditamatkan segera.

Itulah antara petikan artikel picisan dan omongan kosong dari Harakahdaily bertajuk "Pendirian Anwar dan PKR tentang Zionis" yang ditulis oleh orang bukan Melayu yang sudah tentu gembira dengan adanya pengkhianat Melayu yang sanggup melacurkan agama, bangsa dan negaranya sendiri ini. Dajal adalah sesuatu yang dinyatakan di dalam kebanyakkan sunah-sunah nabi tentang akhir zaman di mana dajal muncul untuk membawa kemusnahan kepada setiap pelusuk dunia.

Nampak tak sesuatu yang berkait antara Illuminati dan PKR? Mata satu adalah yang paling jelas yang membuktikan PKR ialah ejen dajal di Malaysia.

Di dalam satu artikel yang diterbitkan oleh Utusan Malaysia, Anwar didedahkan di dalam artikel "Jangan percaya anwar" bertarikh 1 Julai 2010 di mana satu laman web berhaluan kanan, The Evangelical Outpost telah memetik kata-kata dari Rachel Motte, golongan penyokong sistem kapitalis dan konservatif yang mengatakan pendirian Anwar dalam isu perkauman dan polisi antarabangsa sentiasa berubah-ubah bergantung kepada kepentingan politik peribadinya.

"Tiada tempat untuk AS meneruskan kerjasama dengan Anwar sama ada atas alasan moral mahu pun pragmatik. Ini kerana ketika Israel berhempas pulas untuk mempertahankan dirinya, Anwar yang sebelum ini menjadi anak emas Bill Clinton dan George W. Bush turut mengkritik Israel," katanya.

Pada 4 Mei lalu, Motte melalui tulisannya dalam The New Ledger berkata, Anwar telah membuang kawan lamanya di Washington dan menjadikan kontrak APCO Worldwide sebagai asas untuk mereka cipta teori konspirasi mengenai penguasaan Yahudi, rancangan Zionis dan kegiatan subversif di Malaysia.

Washington Post melalui tulisan kolumnis terkenal berbangsa Yahudi, Jackson Diehl, mendedahkan bahawa Anwar berada di Washington pada 23 hingga 26 Jun lalu bagi 'menjernihkan' hubungan dengan kelompok Yahudi. Lihatlah buktinya.

Anwar Ibrahim terpaksa pergi melutut memohon maaf di atas kebiadapannya mengutuk Israel setelah Israel telah mempromosikannya secara percuma untuk menjadi bakal Perdana Menteri Malaysia.

Orang Yahudi telah pun diterangkan di dalam Al-Quran sebagai satu kaum yang paling jahat di dalam dunia ini di mana mereka sanggup membunuh sehingga ratusan para nabi yang telah diutuskan kepada mereka dan mereka juga telah mengubah kitab Taurat yang telah diutuskan kepada mereka.

Jika dengan Tuhan pun mereka sanggup nak menipu, apatah lagi dengan sesama manusia di mana mereka mempunyai cita-cita besar untuk menguasai dunia melalui New World Order yang sudah dirancang semenjak tahun 1770 an lagi?

Sumber My Kmu

MctHeory:
Seram sejuk baca cerita tentang Yahudi ni! Jahat Sungguh!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Al Gore menang bertanding Persident USA dulu dah tentu Anwar jadi PM malaysia....ada hikmah apa yang tak berlaku dulu...Kalau Al Gore jadi PM USAtentu Anwar yang paling gumbira

Tanpa Nama berkata...

Betul betul betul

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..BILA BUSH DAH CHALO, AL JUBOREE GELISAH SAMPAI SKRG. TP MASIH ADA ZIONIS MABOK YG MASIH SUDI SPONSER DIA BROO!. KLU TAK MASAKAN DIA MASIH KOOL BILA KENE SAMAN 200 JUTA BEB! HUHUHU

lord ried berkata...

Berdasaqkan ayat di bawah:
لَنْ تَرْضٰى عَنْكَ الْيَهُوْدُ وَلَا النَّصٰرٰى حَتّٰى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ
Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah sesat itu). [Al-Baqarah 2:120].
DAH JELAIH YAHUDI DAN NASARA TADAK BERBALAH APALAGI NAK BERMUSUH NGAN PARTI BEWAK SABIK PUAK NI MEMANG DOK IKUT PUAK DIA. KALU NAK HABAQ BETUI2 SATU PERSATU PAYAH NAK NAK DIEKPLEN KAT BEWAK2 DALAM BLOG NI.
PUAK2 BEWAK TAK SEDAQ YANG PUAK DIA DAH DIIKTIRAF OLEH YAHUDI SABIK DAH SEGHUPA NGAN PUAK DIA. YAHUDI DAN NASARA
SUDAH MERESAP KE DALAM UMNOBEWAK MELALUI HIBURAN, SUKAN DAN PERMAINAN.
TAK PERLU PUAK2 BEWAK ISTIHAQ KAPIAQ KALU DOK IKUT PUAK2 TU MEMANG BULIH MENYELAMATKAN
PUAK2 TUH.
SATU2 PUAK YANG TIDAK DIIKTIRAF OLEH YAHUDI DAN NAGARA DI MESIA INI IALAH PARTI PAIH. SO TOSAH LA KITA NAK HARAP PUAK2 PARTI BEWAK NAK TUDUH ORANG LEIN SABIK DEPA NGAN YAHUDI SATU JALAN. SEHATI SEJIWA DALAM MEMARTABATKAN SUKAN DAN HIBURAN YANG SUMA ITU MENGUNTUNGKAN YAHUDI.
KALU NAK HARAP KAT PUAK2 BEWAK FUHHHHHH PUAK2 NI PUN KAPIAQ YANG BILA2 MASA AKAN MENGAHNCUQKAN ISLAM. TAPI DEPA RASA DEPA ISLAN SABIK DEPA PON KERAT KULUK PALAT DEPA.
he he he
sedang bergurau senda ngan bewak2 suma

Tanpa Nama berkata...

SAMBUNG SIKIT LAGI HAIH.........
SAJA NAK KASI PUAK2 BEWAK NEIK DAGHAH...... MENGUCAP BEWAK.....
MENGUCAP BEWAK....... KALU DAGHAH NEIK SAMPAI 2 GHATUIH BULIH JADI STOKE TAAAAAAAAAAWWWWW.

MAGHAH BEBENAQ PUAK2 BEWAK KAT ABANG, WALAU PON SECAGHA HUMOR TU
100% NASIHAT YANG BERGUNA. BILA ABANG MAI, SUMA PAKAT DOK NAK SERANG ABANG. KALU KAIL SEJENGKAL JANGAN DIDUGA LOTAN DALAM. BUKAN ABANG NAK TUNJUK RIAK.....PADA PENGAMATAN ABANG NI.....ADIK BEWAK MEMANG JAHIL, TADAK NGAJI UGAMA. SABIK TU LA BEGITU FANATIK NGAN MELAYU SAMPAI TAKLEH TEGHIMA LANGSUNG MENDE2 YANG BERSALAHAN NGAN MELAYU WALAUPUN MENDE TU HUKUM ALLAH. ABANG NI BUKAN NYA ALIM TAPI LEBIH BEIK SIKIT TAHU DARIPDA BEWAK2 SUMA.

KELIBAT ABANG SAJA, ADIK2 BEWAK DOK KELILING MENYALAK LAGU ANJIN SERIGALA MENYALAK GAJAH. NAK MASUK DEKAT TADAK BERANI KOT.

NASIHAT ABANG ADIK2 BEWAK SUMA PI LA NGAJI SEKOGHANG2NYA PARDU AIN UNTUK PERSEDIAAN ADIK2 BEWAK MAMPUIH NANTI.

ABANG NAK BERENTI TAKAT NI DULU. DAH NGATUK. ESOK KIRA GURAU LAGI.

GOOOOOOOOD BYEEEEE ADIK2 BEWAAAAAK.

he he he
abang suka gurau....bewak pon bewak lah .

Tanpa Nama berkata...

artikel yang bagus dengan mengaitkan antara hubungan terlarang anwar dan yahudi dengan new world order...

ingatlah umat islam...musuh kita ni bijak..mereka tahu kalo mereka sendiri yg hancurkan umat islam adalah mustahil...
maka mereka mengutuskan orang islam sendiri untuk menghancurkan umat islam...