Sabtu, 24 Julai 2010

MALAYSIAKINI CUBA LIBAS DS NAJIB, AKHIRNYA KENA MUKA ANWAR!



Malaysiakini cuba buat kecoh dengan laporan yang membabitkan Ds Najib membayar media U.S untuk berita akhbar dan liputan Ds Najib ke U.S. Malaysiakini juga kini bertindak mahu menjadi penyelamat kepada Anwar Ibrahim yang teruk dihentam oleh Media dan Blogger pro-BN tentang halnya dengan 'Anwar apology Tour' yang telah tersebar luas diseluruh Malaysia. Kiranya Malaysiakini yang diketuai oleh Steven Gan cuba nak menyerang balik Ds Najib. Untuk pengetahuan pembaca Malaysiakini ialah portal pro-Pr yang paling maju di alam maya. Apa saja serangan terhadap kerajaan Pusat dan pentadbiran negara akan dimulakan oleh Malaysiakini. Nak harapkan blogger pro Pr? Mereka ni pun harap semua berita dari malaysiakini, malaysian insiders dan malaysia today. Semua main copy paste je.

Soo.. Malaysiakini pun keluar berita nak libas Ds Najib supaya dapat bagi talihayat kepada Anwar yang dihentam teruk oleh media dan blogger-pro BN. Tapi nampaknya semua itu tak menjadi, malah taktik itu turut memakan diri. Mengikut maklumat yang diperolehi, Ds Najib pergi ke U.S bukan untuk promote diri. Ds Najib pergi ke U.S atas urusan kerja bagi negara dan membawa tanggungjawab umat Islam sedunia berbincang dengan Presiden Obama mengenai hal yang berkaitan Malaysia dan umat Islam.

Mengenai Ds Najib membayar rm50 k untuk memastikan kunjungan beliau mendapat liputan dan rencana di akhbar-akhbar U.S tu, bagi Mc itu adalah perkara biasa. Mc tak pasti berita tue benar atau tidak, cuma jika itu yang berlaku, itu adalah perkara biasa bagi negara luar yang mahukan kesan dan 'Impact' yang besar bila melawat U.S dan diketahui oleh seluruh dunia. Itu juga satu tujuan promosi dan menaikkan populariti Malaysia dipersada antarabangsa.

Kita cuma pegang satu perkara saja. Atas sebab apa Ds Najib pergi ke U.S? dan Anwar pula pergi ke U.S atas alasan apa pula. Ds Najib bukan pergi U.S untuk melutut dan menyembah puak yahudi kat sana tu. Ds Najib pergi sana untuk buat kerja dan berjumpa dengan Presiden U.S. Jadi salahkah beliau pergi buat kerja cari duit untuk negara?

Dalam tahun ni rasanya baru sekali Ds Najib pergi ke U.S. Kalau nak kira Anwar, tah berapa kali dah dia pergi U.S jumpa 'bapak-bapak' angkat yahudinya untuk melawat atau meminta bantuan kewangan bagi memenuhi poketnya yang sudah hampir kosong. Cuma kali ni dia pergi untuk meminta ampun kerana telah melukakan hati 'bapak-bapak' yahudinya disana.

Jadi kenapa nak diperbesarkan hal Ds Najib? Kenapa tak besarkan hal Anwar? Janganlah malaysiakini nak tegakkan benang yang basah lagi, kerana hampir seluruh rakyat Malaysia sudah mengetahui siapa Anwar sebenarnya. Akhirnya cubaan untuk melibas Ds Najib akhirnya terkena muka Anwar sendiri! he he he. . kesian kesian..

bagi yang tak baca lagi kisah Anwar Apology Tour, Mc sertakan link dibawah: KLIK je!

---> Jadual Anwar Apology Tour

--->Anwar Bayar CNN?

--->Anwar Minta Maaf dengan Yahudi?

--->Anwar Takut Hilang Sokongan Yahudi?

--->Tahniah Anwar! Apabila permohonan maafnya berjaya.

P/s: Ini adalah fakta, bukannya auta.. sendiri mau ingat la..

MctHeory:
Kenapala puak-puak Pakatan susah nak percaya bahawa Anwar ni 'hantu' yahudi?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KEHKEHKEH DIA MANDAI2 JD USTAD GAY NK PROMOTE ISLAM LA KONON2NYE TUU. KLU BLH NAK ISLAM KENE TERIMA GAY TU HALAL. RAMAI JUGAK PENCACAI2 PAS YG DH X KISAH SGT KLU SIPELIWAT TU JD USTAD GAY. YG PENTING DAKYAH SESAT MESTI DI SAMPAIKAN. UMAT AKHIR ZAMAN LE KATE KANNNNN HUHUHU >|.

Tanpa Nama berkata...

salam,

laaaa mc!...idup lagi dia ni? kan dulu kata kena arsenik? bini dia siap kata kena inject lagi! kalu idup tak terencat ka? sebab arsenik ni mampu jejaskan otak!

mmmm...makin kronik agaknya. sebab tu la melilau rata bawak cerita kena aniaya. sampai Wolfowitz, pak angkat dia yang juga bekas Presiden Bank Dunia dilaporkan sebagai berkata: "Apa yang dilakukan oleh Anwar (kenyataan anti-Yahudi) salah tetapi memikirkan bahawa beliau sedang berjuang untuk dirinya serta karier politik selepas dilabelkan sebagai boneka Yahudi, kecuaian itu perlu diperbetulkan."..

yg sebenaqnya DIA ANIAYA DIRI SENDIRI termasukla menganiayai bini & anak2 dia. tanyala kawan2 rapat dia dlm pkr, yg dah kuar & yg masih di dlm, bagaimana layanan anwar pada wan azizah selama ni? bini dia asyik makan buah 'bodo' saja...

kalu ikut kata pak angkat dia musangowiltz tadi "anwar sedang berjuang utk DIRINYA & KARIER POLITIKNYA" semata2...NAH!!!! ambik bukti sahih pak angkat dia bagi utk penyokong2 pkr...

hoi pencacai aljuburi! anwar hanya pentingkan kedudukan dia la. takdak kena mengena dgn penyokong2 dia pun! mana ada sebut dia nak berjuang demi pkr ka, penyokong dia ka tetapi hanya utk lepaih tengkok dia sendiri saja! kesian kat hampa no? sokong2la anak angkat musangowiltz ni!!!! esok2 hampa kena telan ngn dia, jangan maree...

anti bohmau

lord ried berkata...

NAK MUNTAH SIKIT HAIH HUWWEEEEEEEEKKK...HUWEEEEK....HUWEEEEEEKK.
FUHHHHHHH LEGA SIKIT.

HADUIH NYESAL AKU MAI DOK BACA ATIKEL BEWAK MC NI.

NENTAH APA2 YANG DITULIH. AKU BUKAN TAK PAHAM TULISAN MERAPU TADAK FAKTA NI. KALU DAH JADI BEWAK IQ GHENDAH MANA BULIH NAK TULIH BEIK2.
KOTOQ LAGU TAIK DALAM PURONG LA.

GELAK SIKIT BULIH KAN KAN KAN KAN KAN......HU HA HA HU HA H A HU HA HA HA .

he he he
gurau ngan...bewak pon bewak laaaaaaa.

McTheory berkata...

Anti Bohmau,

Ulasan yang menarik. Kata la macam mana pun, pengikut pkr ni mana percaya kat kita bro. Bagi depa, anwar ni suci lagi murni. . he he he. .

McTheory berkata...

Lord Ried adalah contoh TERBAIK pengikut al-juburi. . Lord Ried juga sebagai contoh tahap IQ geng pakatan ni. . sekalung tahniah kepada Lord Ried. . syabas!

Tanpa Nama berkata...

Lord reid.. org kurang kasih sayang, nak buat blog sendiri tak pandai ataupun takde duit... menulis bahasa melayu pun x pandai.. jadi dia merayau la merata2 kat blog orang.. konon2 nak jadi penulis la.. tapi yang dia tau dan kenal pun.. cuma biawak jer.. sebab mak bapak dia pun muka macam biawak.. jgn la marah dia.. biarlah dia gila isim kat sini.. dah jemu nanti.. dia melalak pulak kat blog orang lain...