Rabu, 4 Ogos 2010

BAPAK-BAPAK YAHUDI ANWAR MULA BERSUARA CAMPUR TANGAN KES LIWAT ANWAR!

Akhirnya, bapak-bapak yahudi Anwar sudah tak boleh tunggu lagi. Mereka sudah hilang sabar. Mereka tak sanggup melihat anak kesayangan mereka terus didakwa melibatkan kes liwat, ye la bagi mereka liwat mana la salah kan.

Paul Wolfowitz dan AL Gore mahu Presiden Amerika campur tangan dalam kes liwat anwar. Mereka juga berkeyakinan ketua pembangkang itu juga mempunyai kualiti positif sebagai pemimpin, negarawan dan juga kebolehan intelektual.
Kualiti lain termasuk telus dan terbuka untuk perbahasan, komited terhadap prinsip kebertanggungjawapan dan urus tadbir negara - Malaysiakini

Makk aii. . puji meleleh la. Sebelum ni puak Pas selalu menafikan kaitan anwar dan dua ekor yahudi laknattullah ni. Kali ni Pas nak kata apa lagi? Ini bukan kali pertama Amerika 'kacau' Malaysia disebabkan kes anwar. Ini sudah kali kedua, dan mungkin bukan yang terakhir.

Nampaknya dua ekor yahudi ni sudah panas. Mereka takut belaan mereka ni masuk penjara dan impian mereka untuk menguasai Malaysia tidak tercapai, lalu mereka meminta tolong kepada Obama minta campur tangan untuk lepaskan anwar.

Dua ekor yahudi haprak ni tak reti bahasa nampaknya. Mereka ingat Malaysia ni bapak diorang punya kot. Nampak sangat memang anwar mempunyai hubungan baik dengan dua ekor binatang ni, kalau tidak takkan dua ekor ni nak bersuara bagi pihak anwar.

Mungkin sebab inilah anwar selalu minta tangguh-tangguh kes, untuk minta tolong yahudi Amerika rupanya.

MctHeory:
Woii Pas! kan orang dah cakap Anwar ni anak kesayangan yahudi, korang nak kata apa lagi?

Tiada ulasan: