Rabu, 25 Ogos 2010

MARUAH NEGARA TERUS DICABAR! TAKKAN KITA NAK TENGOK SAJA!


Menyirap darah bila baca berita ni!

JAKARTA- Setelah melempar najis manusia ke dalam kawasan Kedutaan Besar Malaysia di sini Isnin lalu, kumpulan penunjuk perasaan yang sama mengugut untuk berbuat demikian di kediaman Duta Besar Malaysia pula.

Kali ini, penunjuk perasaan dari kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) itu dilaporkan akan disertai kumpulan gabungannya yang menamakan diri sebagai Pemuda Pemudi Anti Malaysia.

Sementara itu, 25 penunjuk perasaan Bendera merancang berdemonstrasi di hadapan Bank CIMB Niaga petang ini dan mengulangi aksi sama di pejabat Petronas kemudian.

Polis Indonesia yang mendapat maklumat mengenai rancangan demonstrasi haram di hadapan kediaman Duta Besar Malaysia di Patra Kuningan, bertindak mengetatkan kawalan dengan menempatkan lebih 200 anggota di sekeliling rumah tersebut sejak 9.30 pagi tadi.

Sejak malam tadi, Polis Indonesia telah menempatkan anggotanya bagi menjaga keselamatan di kawasan kediaman Duta Besar Malaysia itu.- Bernama


Apakah kita perlu berindak lebih kasar kepada mereka yang sememangnya agak keterlaluan dan jelas membenci Malaysia. Perlu kita balas balik tindakan KURANG AJAR MEREKA? Takkan nak tengok saja kot. Anak Haram punya Indon!

MctHeory:
Hati tengah Panas ni! Panas gila ni!

3 ulasan:

Mordecai Kucai berkata...

Bagus bro tapi sabar... sabar bro.

Jangan kita nak sama mati dengan dorang yang nyawa senilai nyawa anjing. Orang yang tiada masa depan. Kita di sini banyak yang boleh kita bina untuk kejayaan diri sendiri, masyarakat dan Malaysia umumnya.

Elok kita diamkan jer.

Ibarat anjing besar yang terlatih bila di salak anjing kecil semasa dia melintas. Anjis besar tu buat tak tau jer... dia tau. Sekali sepak berterabur tulang anjing kecik tu.

Kita tau kedudukan kita. Tak perlu turun kebawah.

Matinya kita berapa punya pendapatan yang patut kita dapat telah hilang sekiranya umur kita sampai 80 tahun.

Matinya mereka.. tak jadi apa. Anjing pun lebih mulia. Kalau hidup sampai 80 tahun pun cukup untuk membeli makanan anjing saja agaknya. Ke dedak arnab jer. hehehehe

McTheory berkata...

betul tu hahn, tapi tengok diorang dok bakar bendera dengan dok hina negara kita. Panas jugak hati ni. Memang cilaka betul la.

Anak Toyol berkata...

haha...
padan muka...
tu bendara US bkn Msia..
xyah emo2..
Chill suda...