Isnin, 16 Ogos 2010

PANAS: GENGSTER MPAJ SUDAH TONJOLKAN DIRI!


Dari dulu orang dah kata, puak Pakatan ni lantik orang jadi ahli Majlis pembandaran sesukahati saja. Tengok apa jadi dengan MPAJ (Majlis pembandaran Ampang Jaya)? Seorang ahli majlisnya kena tangkap sebab tetak orang. Pehh.. dahsyat ni..
"Sooria Narayan, seorang ahli Majlis MPAJ telah ditangkap pada pukul 5:00 tadi (semalam) kerana terlibat dalam satu pergaduhan melibatkan perkumpulan samseng (gangster) di Kuala Ampang.

Pergaduhan melibatkan satu kumpulan samseng India dengan beberapa laki Cina. Dalam kejadian ini, seorang lelaki Cina dalam keadaan parah dan telah dihantar ke hospital di Ampang.

Dua lelaki dari kumpulan samseng India telah juga ditangkap polis. Sementara itu, polis turut merampas sebilah parang dari kereta kepunyaan Sooria.

Sooria telah dilantik menjadi ahli MPAJ dari cadangan YB Zuraiddah Kamaruddin ... seorang lagi yang layak ditangkap kerana perangai macam gangster.

Perlantikan Sooria dahulu menimbulkan persoalan orang ramai kerana dia diketahui adalah seorang anggota gangster India yang berpengkalan di Hulu Kelang". - The Unspinners

Kiranya PKR dan Dap ni penuh dengan gangster la ye? Macam ni ke nak memerintah Malaysia? Teruk betul. Takde ke orang lain yang layak menjadi ahli majlis selain daripada orang yang macam ni? Atau dalam banyak-banyak orang PKR, ni yang paling baguih kot. he he he. .

P/s: Samseng ada, peliwat ada, curi pasir ada, lady blue porno, spy kamera ada.. he he

MctHeory:
macam-macam ada dalam PKR ye?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mcm arwah pak mat astro dlu ckp.."macam2 adaaaa"