Selasa, 24 Ogos 2010

Wahai Samdol-samdol PAS, Selain Guan Eng....Doakan Juga Pemimpin Kafir Dan Separa Kafir Lain!

Daokan pada Karpal supaya tak cepat mampus!

Oleh Satu Hala

Yang Dipertuan Agung sudah ditolak dan doa digantikan untuk Ketua Menteri, Lim Guan Eng.....Tahniah....

Tapi mengapa berhenti setakat Guan Eng Sahaja... kalau dah alang-alang camtu kan...apa kata Jumaat depan doakan juga untuk pemimpin-pemimpin Kafir dan separa kafir yang lain.

Apa kata dimulakan dengan Karpal Singh pulak? OK tak...

Memandangkan Karpal pun dah kerap sakit semenjak dua ini.....apa kata orang-orang PAS Pulau Pinang ( dan mungkin juga di tempat lain) doakan agar anak Singh tu tak mati atas kerusi roda.....

Doakan juga agar terbuka pintu hati Karpal Singh untuk menerima Hudud di negara ini.

Doa ini penting bagi memastikan jika Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan satu hari nanti...PAS tidaklah dilihat sebagai parti bacul dan pengecut yang gagal melaksanakan syariah Islam seperti yang dijanjikan kepada para pengikut selama ini.

Doakan Lim Kit Siang selaku menjadi pemimpin de facto Pulau Pinang dan Pakatan Rakyat (atas Anwar lagi ni bai sebenarnya kedudukan dia) dipanjangkan umur agar projek-projek pengukuhan Cina di negara ini dapat dilaksanakan sepenuhnya.

Lepas tu, minggu lagi satu doakan pula Teresa Kok dapat jumpa jodoh dan menukar nama kepada Terasa Cock pula....

Bukannya Teresa tak rasa Cock (bahasa slang untuk batang atau kote dalam bahasa Inggeris) sekarang ni.....cuma apa kata doa dalam semangat keislaman agar Theresa mula merasa yang halal (halal ikut pegangan agama dia la kan).....kasi kahwin ke apa dulu ...

Doakan juga agar Elizabeth Wong mencukur bulu pukinya jika hendak gambarnya dirakam oleh teman lelaki di masa hadapan......cukur bulu nampak daring sikit...muah hah hah haa.

Aminkan juga doa agar Tony Pua mengaku yang dia menceburi berpolitik di Malaysia selepas syarikatnya di Bursa Singapura terlingkup, kalau tak terlingkiup dia tak balik.....(supaya dapat membuktikan mana ada Cina nak berkorban banyak untuk Malaysia).

Aminkan juga doa agar Ronnie Liu terus mengeluarkan lebih banyak surat sokongan kepada kroni-kroninya dan lebih gigih memperbanyakan rumah urut dan pelacuran di Selangor agar anak-anak orang PAS mendapat faedah langsung (terjebak) daripada kesungguhan pembangunan DAP.

Doakan juga supaya kehidupan Ronnie sebagai gangster selalu terbela dan selamat.

Jangan lupa doakan Raja Petra Kamaruddin (separa kafir....)...semoga berhenti buat fitnah dan jangan bagi kawan-kawan dia main dengan bini dia sambil dia duduk sebelah dan perhatikan.

Bantulah Raja Petra sebelum terlambat....

Anwar Ibrahim (separa Kafir)....doakan supaya dia tinggalkan perangai Bani Saa'dom.....jangan sodom (liwat) budak-budak muda lagi....tolonglah....tang ni aminkan doa kuat-kuat sikit.

Zaid Ibrahim (katanya dia ni Islam....entah le...ke separa kafir?)....Doakan juga supaya berhenti minum todi.....berhenti judi kuda....berhenti cakap berbelit dan tidak bersyukur.....jadi bijak sikit....

Nik Aziz.....doakan agar kembali ke pangkal jalan dan membuang sifat perasan macam nabi!!!!! (Ingat yea orang PAS...Jumaat akan datang doakan mereka ini semua yea).

Sumber Malaysian Instinct

P/s: Seronok Kita baca tulisan Satu Hala ni. Tapi bagi pengikut Pas. Tentu Panas telinga ye..he he..

MctHeory:
He he he. . lepas ni ada berita Panas! 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KEHKEHKEH YG TOTOK2 X TAU AMENDER TU MESTI AMIN PUNYE LAH! >|D

Tanpa Nama berkata...

salam,
tolong bagi tau n.ajis. dia nak doakan. ramai alipas dok tungguuuuu. mereka tau doa n.ajis macam doa nabi. Allah akan makbulkan. mesti titis air mata. amik gambar lagi. cuma doa pecah perut tak jalan lagi, mungkin tak cukup korum yg aminkan. tungguuuuuu.

Tanpa Nama berkata...

Betul lah tu, kenapa la ustaz yang tak berapa cerdik tu tak doakan si singh dengan bapak guan eng tu dapat hidayah sama?? sedngkan depa tu yang kepala harbi besaq tu.....kurang cerdik sungguh ulama2 pas nih.....sentiasa buat lawak la.....Apa la lagi lawak depa lepas ni....tengok muka sorang2 awat gelap semacam ja ni...tak dak cahaya laa.....huhhh.....

UMNO HARBI berkata...

kahkahkah...
Melayu harbi komen doa ..
kahkahkah..
giler jahil murakkab..
kahkahkah