Selasa, 24 Ogos 2010

SKANDAL SEKS MELIBATKAN KETUA BAHAGIAN UMNO KELANTAN?!


Terkejut bila Mc mendapat tahu berita ni. Sudahla UMNO Kelantan ni lemah dan bermasalah. Ditambah lagi dengan pelbagai isu yang kurang menyenangkan. Apa, ketua-ketua bahagian kat sana dah cukup hebat ke? 'Rasuah Seks' satu isu panas yang mungkin akan mengegarkan UMNO Kelantan, apakah dakwaan ini benar atau tidak. Baca cerita dibawah,
Ceritanya begini; wanita Umno berkenaan telah memohon bantuan kewangan sejumlah RM10,000 dibawah skim sebuah institusi yang dikelolakan oleh kerajaan Barisan Nasional. Untuk mendapat bantuan ini biasalah, wanita berkenaan kena mendapat sokongan PPM - Pegawai Penyelia Mukim kemudian akan disahkan oleh Ketua Bahagian Umno.

Wanita berusia lebih 30an ini - anak dara tualah kiranya, memohon bantuan berkenaan untuk memulakan perniagaan. Dia telah melalui proses biasa. Tetapi selepas lama menanti kelulusannya dia menghubungi atau bertanya ketua bahagian berkenaan.

Ketua bahagian itu telah menjanjikan akan cuba membantunya dengan memberi syarat tertentu termasuk sedia untuk memberikan khidmat sex dengannya. Kerana yakin dan terpadaya wanita berkenaan sedia menurut kehendak ketua bahagian berkenaan. Mereka berjumpa di sebuah hotel.

Beberapa bulan selepas menunggu permohonan tetapi tidak diluluskan menyebabkan wanita berkenaan mulai bising. Untuk menutup rahsia itu dari tertedah ketua bahagian berkenaan dikatakan telah membayar sebanyak RM600 kepada wanita berkenaan yang dimasukkan ke dalam akaun. Bayaran itu sebagai menutup supaya kisah itu tidak di dihebohkan sementara usaha mendapat bantuan RM10,000 itu diusahakan.

Semua rakaman bercakapan dan SMS semasa 'rundingan dan tawar menawar' yang berlaku antara ketua bahagian dengan wanita berkenaan dan termasuknya jumlah pemakluman pemberian wang sebanyak RM600 juga disimpan dalam bentuk SMS dan akan didedahkan wanita berkenaan
.
- Sambung Baca sini.

Bayar rm600 untuk tutup mulut? Aduh la.. siapa la agaknya yang buat tindakan bodoh macam ni. Kalau cerita ini adalah benar, maka UMNO Kelantan kena ambil tindakan KERAS kepada ketua bahagian yang banggang tu. Pak Mustaffa kena siasat untuk pastikan cerita ini benar atau tidak. Jika benar pastikan Ketua Bahagian tu, dibuang jauh-jauh. Kalau tak benar, kita buang orang yang bawa cerita ni jauh-jauh.

Dengar cerita, sudah ada pihak yang mengumpul bukti dan akan buat laporan kepada SPRM!. Kalau betul, tangkap saja. Barua macam ni, buat malu muka UMNO je. Gila Seks tahap Anwar Ibrahim ni. aduss..

Malu sehh.. malu cerita macam ni tersebar.. Bulan Ramadhan lagi nih..

P/s: Yang betina tue pun, senang sangat bagi sapa suruh! Bodoh la!!

MctHeory:
Tak tahu nak komen apa, Hati tengah panas!

6 ulasan:

hangkedee berkata...

melsyu pas,melayu pkr, melayu umno dah tak boleh harap,pelingkop bangsa no 1

Tanpa Nama berkata...

PULAK!..ADOIYAIII..APA PUN KITA TUNGGU PERKEMBANGAN SELANJUTNYA

Tanpa Nama berkata...

Aku harap 'cite' ni tak 'mati' disini.. hehehe

Tanpa Nama berkata...

Ini semua salah peliwat tegar sebab kes dia asyik tunda je sampai berjangkit kat ketua bahagian UMNO tu. wakakakakakakak

UMNO tidak cacat akan tetapi manusia yang dikatakan pemimpin sebegini lah yang memburukkan nama dan perjuangan UMNO. Kalau cerita ini betul ambil sahaja tindakan atas ketua bahagian itu dan kalau tidak betul maka cerita ini adalah dongengan parti PASik yang suka membawa fitnah

Kapai Layaq berkata...

kahkahkahkah..
sian ketua pahagian UMNO ni..
kahkah..
kna fitnah..sian sggh..kahkahkah..
lek ar PAS...
dh dia pjuang UMNO kt klantan xmenang2..
bg ar dia sepam ngan putri..
kahkahkah...
release lendir cket..
kahkahkah..
ops...fitnah ni beb..
mamat ni pnya la warak..
ish3 awat PASik tuduh2 nih..
kahkahkah

Prof. Era Pasca berkata...

P/s: Yang sayfool lagi bodoh, senang sangat bagi sapa suruh! Bodoh la!!