Sabtu, 4 September 2010

LAGI ORANG PAS MASUK UMNO! Siap dengan gambar lagi

Dalam Pas dok bising kata semua orang melayu tak suka UMNO. tup tup keluar pulak berita nih. 756 ahli Pas masuk UMNO di parlimen Larut. Pakat melompat la pulak puak-puak Pas, ada yang kata berita ni tipu, ada yang kata ni fitnah terbaru UMNO, malah ada yang kata ni UMNO punya orang upahan. Adehh laa.. Biasa la puak-puak tiga suku ni, kalau yang buruk tu UMNO, kalau yang bagus tue Pas.

Ambil kat hangpa la puak Pas woii.. Percaya atau tidak, tengok la gambar dan cerita kat bawah nih,









Pembangkang dibidas kerana masih membuat fitnah di bulan ramadan.

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir kesal kerana sudah menjadi budaya pembangkang memesong fakta. Dr Zambry berkata demikian di majlis penyampaian bantuan banjir dan duit raya Dun Kubu Gajah di Bagan Bahru petang tadi.

Lebih 270 orang penduduk menerima sumbangan tersebut di dewan serbaguna Bagan Bahru.
Menteri Besar berkata walaupun manghadapi gangguan daripada pembangkang, tetapi tidak menghalang beliau meneruskan tanggungjawab memajukan perak.

Beliau juga membidas sikap tidak gentelman pembangkang keatas ahli-ahli mereka yang meninggalkan parti.
Di majlis tersebut juga diserahkan sebannyak 756 ahli baru kepada menteri besar dan kemasukkan Pak Su Mat Arop Bin Saman, 65 tahun bekas timbalan ketua cawangan pas Bagan Bahru ke dalam UMNO

Sumber UMNO Larut

Maka lumpuh la cawangan Pas Bagan Bahru. Nanti pasti keluar cerita baru pulak, biasa la Pas, nak cover line, macam-macam cerita dia boleh buat. Sabar aje la.. yang dok percaya cakap Pas pun, otak tiga suku juga.

P/s: Puak-puak tiga suku ni kata kalau orang Pas 1+1 boleh jadi 4, Kalau UMNO 1+1 pasti jadi -4


MctHeory:
Puak tiga suku sahih tak faham punya la.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS adalah sebuah parti atau pun sebuah ideology yang bertanggung jawab terhadap perpecahan dan segala bentuk penyelewengan yang berlaku sekarang.Bila kah mereka akan sedar.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...sebenarnya hamPAS dah tahu bila dia tolak hudud, akan ramai peyokong yang keluar tapi sebab sikap bebal yang teramat, hamPAS termakan cakap DAPig yang mereka boleh tarik lebih ramai penyokong. Kalau dulu hudud jadi penghalang penyatuan orang2 melayu islam. Sekarang ni hamPas akan kata 'kami cari yang ada nilai2 komunis'. Tak lama lagi hancurlah fuckatan tu...

Tanpa Nama berkata...

TAKAT BEBERAPA ORG KELUAR PAS MASUK UMNO SPT DIDAKWA (ITU PUN KALAU BETUL) APA LAH SGT...KALAU 2 ORG UMNO KATA 200..ITU BIASALAH DGN UMNO..

TAK KAN LAH DGN MASUK UMNO, MAKA LUMPUH PULAK PAS KAT SITU...BIAR BETUL...!!

YE LAH...SAMA SPT KATA2 MC SENDIRI, SAPA2 PERCAYA BERITA2 CAM NI, OTAK DIA MEMANG TIGA SUKU LAH...