Khamis, 14 Oktober 2010

ANWAR GUNAKAN PKR UNTUK SIMPAN JANTAN STOK JAMBU!! Pieewiieettt!!

Kalau macam ni.. sah layak kerja dengan Anwar

Sebelum baca artikel yang best dan menarik dari satu hala, disini Mc nak tambah sikit.. pembaca tak nampak ke, Anwar gunakan PKR ni untuk kumpulkan budak2 jambu bekerja dengannya.. tak pelik ka?? he he he..

Oleh Satu Hala

Kalau anda gelap, pendek dan nampak bodoh serta comot (dalam erti kata lain jongos dan sah tak hensem)...maka lupakan hasrat nak menjadi budak kopi @ jambu Anwar Ibrahim kalau ada.

Taste atau citarasa Anwar terhadap lelaki amatlah jelas....putih (kalau boleh melepak), tinggi, muka manis, lembut dan kemas serta bijak.

Kalau anda ada ciri-ciri itu....maka anda ada peluang menjadi First Lady (dalam bayangan/rahsia) kalau Anwar jadi Perdana Menteri satu hari nanti.

Resume anda tidak perlu terlalu hebat...yang perlu hebat adalah kejambuan anda.

Tanpa kejambuan...anda tidak akan ada peluang.

Lihat kepada Saiful Bukhari.....tidakkah dia menepati ciri-ciri lelaki seperti itu.... tinggi, putih, kemas dan nampak lembut.....

Dan itulah persamaan yang wujud dalam pegawai-pegawai atau adik angkat (dulu) Anwar seperti Sukma Darmawan Sasmitaat Madja....

Malah, lelaki luar yang dikaitkan dengan Anwar seperti Aasil Kazi Ahmad (Munawar Anees junior) dari Pakistan juga menepati ciri-ciri ini..... tinggi, muka manis, lembut dan kemas serta bijak.....Satu Hala pernah jumpa mamat ni...memang sah Anwar tergila kat mamat ni...sampai bagi kerja kat pejabat PKR di Tropicana dulu...

Ramailah lagi lelaki yang ada hubung kait dengan Anwar - dan semuanya memiliki sifat jambu.........hari ini tukang urut di Penjara Sungai Buloh, Rashid tampil membuat laporan polis....Rashid ini pun ada ciri-ciri jambu dalam dirinya....

Jangan lupa Mior Abdul Razak Yahya (bekas tukang jahit Wan Azizah).

Kalau hitam cam bontot kuali....nasihat Satu Hala....jangan simpan impian jadi jambu Ketua Pembangkang Negara....jangan harap OK!

Hampir kesemua lelaki yang berkerja dengan jawatan yang penting di sekeliling Anwar memiliki ciri-ciri itu.

Rasanya hampir tidak pernah ada kakitangan wanita memegang jawatan penting dengan Anwar....jawatan seperti Setiausaha Politik/Sulit/Peribadi semuanya jantan yang jambu-jambu ini sahaja.

Mengapa?

Kerana senang untuk usung mereka hulu hilir....senang nak gunakan bila stim kat luar negara....atau dalam negara...Mokhtar....Mokhtar!

Sumber Malaysia Instinct.

Wahai puak penyokong Pakatan Haram, tidakkan anda semua sedar akan semua ini. Takkan ni pun korang nak kata konspirasi UMNO/BN?

P/s: Kalau orang tu dah ketagih lubang kunyit, apa saja dia sanggup buat.

Mctheory:
Kat ofis Anwar ada jawatan kosong, tak hinggin nak apply ke?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua job requirement yg ko caka tu aku ada, tp x reti wat kopi n karipap dah.hahahas

Tanpa Nama berkata...

Name laki sblah fizo omar tu sape