Isnin, 25 Oktober 2010

AWAS!! ORANG GILA MEROYAN BERKELIARAN DI PERAK!! kah kah kah...

Awas dengan wajah ini!!

Bila Mc baca artikel di Portal Perak ni, Mc tersenyum sendiri. Dah gila meroyan agaknya si Nizar KKK ni. Punya kempunan nak jadi MB Perak, sampai jadi gila macam ni. Kesian-kesian.

Seorang rakan yang membaca artikel mengenai Nizar Makan Gaji Buta telah memberi tahu bahawa Nizar memang suka mengganggu majlis kenduri kahwin.


"Dia datang bukan untuk metekedarah tapi datang nak kempen politik.


"Nizar ni kalau hujung minggu jika dia ada di Bukit Gantang dan ada mana-mana rumah buat majlis kenduri dia akan arahkan balacinya menefon tuan rumah dan memaklumkan bahawa Nizar ingin datang ke majlis kenduri, maka tuan rumah pun tak kan nak tolak dan mengiyakan untuk membenarkan beliau hadir."


Malangnya bila dia hadir dia mohon untuk bercakap sepatah dua, ini membuatkan tetamu yang hadir majlis kenduri rasa kurang selesa kerana bukan semua yang hadir majlis adalah penyokong Pas.


Beberapa bulan yang lalu perkara yang sama telah ditimbulkan oleh rakan TM yang tidak selesa dengan perangai Nizar berceramah dimajlis kerja kawin.


Kata rakan, "Dia sendiri memang benci dengan Pas, tetapi hadir kenduri bukan untuk dengar ceramah tetapi untuk mengeratkan tali siratulrahim antara sanak saudara walaupun mereka pro pembangkang.


"Bab mati, kenduri kendara, sakit dan sebagainya tidak boleh dicampur aduk dengan politik. Dia ni bodoh, otak ada, tapi akai tak ada. Patutlah Tuhan tak izinkan dia jadi MB. Kalau tidak, lingkup negeri."

P/s: Orang Perak terutamanya di kawasan Bukit Gantang harus berjaga-jaga, ada orang gila berkeliaran mencari makanan. .he he he..

Mctheory:
Sengal Tahap Gaban dah mamat ni..

1 ulasan:

anakbukitgantang berkata...

TM

Anak Bukit Gantang cadangkan sapa sapa yg buat kerja nikah kawen di Bukit Gantang letak road block ceramah politik tak sama dengan kerja nikah kawen ni

Silap hari bulan besan dengan ipar gadoh sebab politik -Nizar nak tanggung ker janda yang diceraikan sebab politik di Bukit Gantang?