Rabu, 27 Oktober 2010

EIIYEEE!! PENGOTORNYA PUAK KHAWARIJ PAS NI!!










Lihatlah sendiri bagaimana pengotornya para pengikut-pengikut PAS yang datang dari seluruh negara ke PRK N45 Galas Kelantan ini.

Saya telah membuat tinjauan ke tapak ceramah mereka di Lorong Masjid Razali, Kampung Baru Gua Musang selepas berakhirnya majlis ceramah yang diadakan oleh penceramah PAS.

Keadaan di sekitar tapak ceramah tersebut amatlah memualkan. Sampah sarap dibuang merata-rata dan ditinggalkan begitu saja oleh para "ahli syorga" PAS. Jika dikumpulkan, mungkin sampah sarap tinggalan bangsa-bangsa PAS ini boleh memenuhi 3 tong Majlis Daerah Gua Musang.

Beginikah yang dikatakan PAS itu mengamalkan ajaran Islam tulen? Bukankah Islam itu sendiri menuntut umatnya mengamalkan kebersihan walau dimanapun berada?

Himpunan sampah sarap yang ditinggalkan oleh pengikut serta penyokong PAS di kawasan bersebelahan Masjid Razali ini membuktikan bahawa PAS itu memang pengotor.
Sambung baca klik SINI.

P/s: Dah kata dah... diorang ni Isle Pas.. bukan Islam sebenar..

Mctheory:
Dah la pengotor, busuk pulak tu.. apa daa..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menggambarkan sikap/perangai sebenar.

Miak Bujat berkata...

Bukan PAS yang pengotor... tapi org Kelantan memang pengotor... sebab tu Nik Aziz banyak kali peringatkan rakyat dia mengenai kebersihan... tapi tiada perubahan dan Negeri Kelantan kekal sebagai negeri paling tak bersih di Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

Kekuatan orang Melaka ialah rajin membersih. kekuatan ni digunakan oleh Ali Rustam. Laluan mudah Ali Rustam ialah kebanyakan orang Melaka tidak membantah dan sedia menurut perintah.
Tapi kekuatan orang Kelantan ialah sifat kenegerian. Kelemahan orang Kelantan ialah suka membangkang, lebih-lebih lagi jika ketuanya bukan asal Kelantan. Dengan itu payahlah mereka nak bersihkan negeri kerana sifat tak suka ikut perintah.

Tanpa Nama berkata...

tidak semua orang aKelantan pengotor. yang pengotor dan mengotorkan kebanyakkanya adalah orang2 PAS ..YB LO' LO' pernah menimbul dan membicara perkara ini semasa muktamar PAS 5-6 tahun yang lalu. beliau akui toilet di mesjid2 dibawah kendalian penyokong PAS memang kotor dan begitu juga di Kota Bahru dan tempat2 lain yang mempunyai ramai penyokong PAS, tempat itu memang kotor. itu lah hamPAS...

Tanpa Nama berkata...

mangkuk-mangkuk dari PAShit tu memang pengotor.sekotor hati mereka.hati yang busuk.yang selalu membawa fitnah.begitulah perangai orang PAShit nih