Jumaat, 29 Oktober 2010

GALAS!! APABILA PUAK PAKATAN SUDAH MULA RASA TAKUT!!



Bro Minaq Jinggo menunjukkan banner BN yang telah dirosakkan!

Menurut beliau, perbuatan khianat berkenaan dipercayai dilakukan dengan menggunakan peluntur atau thinner hingga menyebabkan warnanya luntur!

Banner berkenaan telah dipasang oleh jentera BN di Kampong Baru Gua Musang, kawasan majoriti pengundi Cina.

Tindakan khianat ini menampakkan Pakatan begitu terdesak untuk mengubah sokongan yang diberikan pengundi Cina kepada BN ketika ini!

Penulis berharap agar jentera BN bersiap siaga, mungkin akan ada lebih banyak kerosakan yang akan dilakukan mereka!

Fitnah dan Khianat!
Itu kesimpulan untuk strategi kempen Pakatan Haram di Galas!

Semoga Allah membuka hati para pengundi untuk mengundi BN pada 4 November nanti!

Takbirrrrrrrrr!

Sumber Aspirasi Bangsa

Ni la kerja orang yang tak bertamadun. Rosakkan banner buat apa? Kalau korang takut, korang pasang la banner korang banyak2. Tu la, ada otak gadai bagi kat lembu. Susah betul nak cakap dengan orang Pas ni. Lembu lagi berguna dari diorang.

P/s: Lembu boleh sembelih, boleh makan. Orang Pas??

Mctheory:
Pas?? Terjun lombong je laaa...

2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Tidak bertamadun sehingga merosakkan harta orang lain..... PAS semakin terdesak utk memikat kembali hati-hati pengundi Galas.... PAS berkempen secara memohon simpati.... malah menjaja kebaikan orang yang sudah mati untuk mendapat undi simpati...

Tanpa Nama berkata...

perbuatan merosakkan kain rentang BN ini sesungguhnya adalah taktik yang kotor, jijik dan hina yang sememangnya hanya akan dilakukan oleh puak-puak dari Parti Ajaran Setan tu.puak-puak berok dari parti setan nih memang terkenal dengan kebolehan mereka merosakkan harta benda orang..sesungguhnya perbuatan seperti ini satu petanda yang puak-puak bangsat nih sanggup melakukan apa saja asalkan cita-cita mereka untuk memawan Galas tercapai..berok-berok yang tak bertamadun seperti inikah yang orang galas inginkan sebagai wakil anda?tepuk dada tanya selera