Jumaat, 29 Oktober 2010

PANAS!! HAA?? SELANGOR SUDAH ADA 5 KELAB GAY?? KELAB LESBIAN BILA LAGI??


Belum pun selesai kes call girl, Mc ada baca artikel di blog rakan yang mengatakan sudah ada 5 kelab gay di Selangor. Mc tak heran kalau ada kelab gay di Selangor, kerana di Petaling Jaya saja, tahun ni saja sudah ada lebih sepuluh kelab hiburan baru. Dengar betul2, lebih dari sepuluh ok. Ini baru di Petaling Jaya, belum lagi ditempat lain. Banyak lagi yang akan dibongkarkan nanti, kita susun satu2 dulu.

Bila Malaysia nak buat Hub Hiburan, ramai yang melompat marahkan Ds Najib. Ya betul.. hub hiburan, Mc sendiri pun menentang. Itu baru cadangan, belum lagi perlaksanaan, kita boleh bantah supaya perkara ini tidak berlaku. Tapi bagaimana pulak dengan yang sudah berlaku?? Wahai NGO-NGO Islam yang selalu melompat tinggi marahkan kerajaan. Kenapa korang tak buat bantahan untuk kelab2 malam si Selangor.

Hub Hiburan di Selangor ialah Bandar Sunway, tahu berapa buah kelab dan Spa ada di Bandar Sunway? Kelab ada 12 kelab kalau tak salah Mc, spa lebih dari lima. Paling popular kelab Coco Banana dan paling baru dibina kelab setinggi 3 tingkat. Ada sesiapa bantah ke? Semuanya kelab2 tu hanya terletak diseberang jalan hadapan Masjid besar di Bandar Sunway.

Jauh dari kawasan perumahan? Berapa tapak je dah sampai kawasan perumahan. Kiranya tak sampai 20 meter pun dah ada kawasan flat PKNS. Pernah dengar ada orang buat bantahan ke? NGO Islam jangan buat kerja pilih bulu la. Kalau nak berjuang, sama rata. Kalau kerajaan pusat tak boleh buat, kerajaan negeri pun kena la halang jugak.

Mc tak pernah dengar Pas Selangor buat demo untuk bantah semua ini. Semuanya diam, sunyi, bisu je pun. Takkan takdak NGO Islam yang sedar akan semua ini? Tak buat kerja ke apa? Atau buat2 tak nampak?

Benda dalam cadangan dah dibising2kan. Benda yang ada depan mata ni?? Nak tengok saja ke?

P/s: biar tak kena geng, melenting. Bila geng sendiri buat, nama Islam pun dah lupa ye.

Mctheory:
Inilah orang kata, Islam hanya pada nama!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ketua Pemuda PAS hanya nampak kesalahan kerajaan BN jer tp bila berkuasa di beberapa buah negeri tapi selangor rumah urut,kelab mlm tumbuh mcm cendawan kenapa tak mahu bantah kepada kerajaan Pakatan Rakyat,nak buat bantahan kerana Islam biarlah adil jangan nampak kuman diseberang tapi Al juburi kat depan pun buat2 tak nampak

Tanpa Nama berkata...

KP PASberg, Nasha Telantaik! Mana kamu mau lari..buat demo la..ajak 10,000 bala tentera kamu buat demo aman..ada berani?? tak-tak kamu pun makan komisen dan dapat sponsor dari kelab nih..atau dapat 'main' geli-geli dgn Eli Porno tu..gaya alim..tapi busuk dan jijik punya hati..