Jumaat, 29 Oktober 2010

GEMPAR!! APABILA ADA PERJANJIAN RAHSIA DIANTARA PKR DAN DAP UNTUK GADAIKAN NEGARA!!


Baca pendedahan daripada Zulkifli Nordin. MP Kulim Bandar Baharu,

Seorang anggota Parlimen Bebas pada Khamis mendakwa DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) membuat perjanjian sulit di luar pengetahuan PAS untuk memberi kuasa kepada DAP memerintah di tiga negeri sekiranya pakatan pembangkang berjaya menawan Putrajaya pada pilihan raya umum ke-13.

Zulkifli Nordin (Bebas-Kulim Bandar Baharu) berkata hubungan rapat antara DAP dan PKR adalah didorong oleh perjanjian kuasa tersebut.

"Saya rasa perkara ini kawan-kawan saya dalam PAS juga tak tahu. Sebenarnya ada perjanjian sulit antara mereka iaitu jika PKR menang di peringkat Persekutuan, kuasa autonomi akan diberikan kepada Pulau Pinang.

"Calon Melayu akan diletakkan di Perak dan Negeri Sembilan, kalau menang, Menteri Besar akan dilantik dari kalangan DAP... saya mohon perkara ini dipandang berat," katanya ketika membahaskan Rang Undang-Undang Perbekalan 2011 (Bajet 2011) di Dewan Rakyat. Sambung baca SINI

Ini dah masuk projek dahsyat ni. Kiranya kalau puak Pakatan Haram menang, puak ni akan bahagi2kan harti bumi Malaysia, macam penyamun2 bahagikan harta dalam nujum pak belalang ke? Wahh.. apa Pas nak tengok saja ke harta bumi Malaysia digadaikan?? atau Pas nak ikut serta sekali dalam penkongsian harta harta ni??

Ini bukan main2, ini masa depan negara kita. Masa depan anak cucu kita. Woii!! kalau korang gadai Malaysia ni, anak cucu aku nak dok mana? Merempat? Sekarang pun dah ramai melayu merempat, jadi hamba dibumi sendiri. Kalau korang gadaikan tanah ni, kami nanti jadi hamba abdi la ye?

Tolong sikit, mati pun Mc takkan mengalah dari menentang haram2 jadah Pakatan ni. Biarpun suara Mc hanya sebesar zarah, tapi Mc tetap takkan biarkan puak Haram Jadah ni berkuasa kelak.

P/s: Kenapa gila kuasa, hingga nak gadaikan negara?

Mctheory:
Ni la susah kalau ketuanya anak angkat yahudi. Perangai pun sama je.

Tiada ulasan: