Khamis, 28 Oktober 2010

GEMPAR!! APA YANG PAS TAKUTKAN SUDAH PUN KELUAR!!


Akhirnya.. banner yang paling ditakuti oleh Pas keluar juga. Sebenarnya, Pas ni bila kita bukak isu kerjasama Pas dengan Dap, hujah mereka boleh dipatahkan terus, kerana banyak orang Pas takut bab ni dibuka. Dulu, tak ramai orang kampung yang tahu betapa arkabnya Pas dan Dap ni. Kerana semasa BN bekerjasama dengan Gerakan dan MCA, puak2 ni lah yang dok bagi hukum kafir kat UMNO.

Lepas tu bila Pas dan Dap bekerjasama pulak, kenyataan Pas mengenai kerjasama kafir ni dah berubah. Lalu Pas pun menyatakan Dap ni baik, boleh terima Islam, dan segala-seginya baiklah. Tak pernah ada yang tak baik dengan Dap ni. Biasalah, nak tipu orang kampung, memang itu kerja mereka selama ni.

Bila keluar je 'banner' yang sebegini, orang ramai boleh baca apa kenyataan Karpal Sink yang mereka agung2kan tu. Mau tak gegar lutut, nampak sangat selama ni Pas cuba menipu orang kampung dengan mengatakan Dap menerima Islam. Tapi pengerusi Dap sendiri, sanggup mati semata-mata untuk mempertahankan negara ini tidak dijadikan negara Islam. Apa kess?? cakap sudah berpusing ke?

Cerita pasal banner ni dan kekecohannya, boleh baca kat sini. Agaknya mungkin Pas boleh kata ini tipu helah dari UMNO/BN kot nanti. Itulah satu cara untuk Pas lepaskan diri, dan pengikutnya yang dunggu2 tu pun angguk2 je percaya bulat2.

Jentera UMNO/BN kat Galas perlu kerja lebih kuat untuk sebarkan seberapa banyak maklumat mengenai kerjasama Pas dan Dap yang telah membelakangi negara Islam dan hukum hudud. Mc percaya, tak ramai yang tahu mengenai perkara ini.

Dedahkan pada semua tentang kebusukkan Pas selama ini...

P/s: Kalau letak banner macam ni banyak2...mesti Pas pening kepala...

Mctheory:
Rasanya tahu siapa yang buat banner tu, macam kenal je... he he he..

2 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Setuju bebenor perang banner macam ni diperbanyakkan. Orang kampung ramai tak baca internet, tengok TV, baca surat khabar utusan, berita harian... Mereka hanya dengar cerita karut khurafat PAS n Fuckatan di kedai kopi, ceramah PAS dan Harakah jer.
Banyak lagi isu yang boleh diketengahkan, kalau boleh ada flyers, risalah bergambar kasi terkencing PAS n fuckatan.
Fakta bergambar adalah perang psikology yg terbaik.

Awanama berkata...

Sebenar Pas ni Parti syok sendiri..kalau PR perintah pun dia tetap parti bacul dalam PR..keh2x
Dap/PKR tu tunggu masa nak memperkudakan...Pas sepenuhnya..jgn mimpi lah Pas..kerusi pon tak cukup
ada hati...nak kawal malaysia...tak ada lak aku dengar..DAP menyokong negara Islam/hudud...jaga rakyat sendiri ikut acuan Islam pun hancur..ada hati nak jaga...satu negara...sampi kiamat pon tak terjadi...kalau ikut bontot DAP/PKR
keh2x