Isnin, 18 Oktober 2010

KENAPA NURUL IZZAH TERGESA-GESA BERKAHWIN?? Ada Something ke?


Nurul Izzah berkahwin pada tahun 2003 dan pada ketika itu dia baru berusia 23 tahun.

Ketika itu juga dia masih lagi belajar di Uniten Bangi. Manakala bapanya masih berada di dalam penjara kerana kesalahan meliwat.

Meliwat membawa erti seseorang lelaki memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur seorang lelaki lain.

Perbuatan ini amat di keji dalam Islam dan Nabi sendiri pun tidak mengaku manusia yang melakukan perbuatan terkutuk itu sebagai umatnya.

Bagi orang melayu pula jika ada anak-anak mereka nak berkahwin apatah lagi anak perempuan dan kenduri perkahwinan kali pertama, kebiasaannya majlis tersebut dilakukan ketika keluarga berada dalam keadaan yang damai dan tenteram.

Tetapi tidak bagi Nurul Izzah dan keluarganya. Ianya diadakan dalam keadaan yang tergesa-gesa dan ketika keluarganya penuh dengan masalah. Seolah-olah ada sesuatu yang hendak ditutup dan pernikahan perlu dilakukan dengan segera.

Keluarganya penuh masalah ketika itu, bapanya dalam penjara, ibunya hidup tertekan dengan masalah keluarga dan masalah politik . Nurul Izzah sendiri pun ketika itu masih lagi belajar.

Kenapa terlalu tergesa-gesa ?

Kepada rakyat Malaysia pula kami ingin berpesan, jangan nilai buah di dalam melalui kulitnya di luar.

Sumber Selangor Daily

Sebenarnya masa Nurul Izzah kawin ni, Mc pun ada dengar cerita2 mengenai 'ada isi'. Tapi ia hanya khabar angin. Cuma bila difikirkan kembali, khabar angin tersebut ada benarnya..

Siapa tahu??

P/s: Hanya Allah yang mengetahuinya..

Mctheory:
Tak semestinya rupa cantik, perangai pun cantik... ye tak??

2 ulasan:

jiwakita berkata...

salam....

dah sampai seru..tiada siapa boleh tolak...hanya cepat atau lambat bagi seseorang...yg ni cepat eloklah tuuuu...(..kalau lah ku tau..lepas
pertama kali dtg bulan akil baligh
betapa sedapnya seks..itu jam kawin..huhu..**kawe katalah!!

Tanpa Nama berkata...

sebagai saudara islam, rsenye da jd tgjwb kte sling bpesan pd saudara kta yg mgkn lupa..sy tgok dalam blog nie bnyk bnde yg mgaibkan org..masyallah..xtkt ke azab allah..admin dlete lah post yg rse2 mgaib n blh mdtgkn dose pd kmu dn smua..kt dnie blh lg bergelak ketawa..akhirat...fikirlah..mti smkin mndkt...