Sabtu, 9 Oktober 2010

PANAS!! HARAP PAS BERSEDIA KOREK KUBUR SEKARANG!! Ku Li dah confirm jadi Pengarah!!



tengku razaleigh hamzah atau lebih dikenali dengan panggilan kuli mengesahkan penerimaan jawatannya sebagai pengarah pilihanraya dun galas.
dalam sidang media nya di KLIA itu ,kuli ditemani oleh tan sri mustapha mohamad dan ketua penerangan umno malaysia dato ahmad maslan.
sidang media kuli pendek sangat, tak sampai 10 minit. namun dalam keterbatasan masa itu kuli telah diasak oleh soalan-soalan yang provokatif .


jelas otai politik tetap otai..
soalan pertama yang ditanya wartawan adakah beliau bersedia menjadi calon dun galas ?

kuli jawap saya belum mesyuarat dengan ds najib..sambil tersenyum namun jawapan tu mengundang seribu makna.

kuli diasak lagi dengan tuduhan nik ajis yang mengatakan jika kuli bertanding, ia akan merendahkan martabatnya. kuli jawap senang, TAKKAN LAH KITA NAK PERCAYA KAT PAS NI..

lebih panas bila kuli ditanya adakah beliau bersedia berganding bahu dengan tan sri mustapha mohamad ? kuli memang otai politik, dia jawap saya boleh bekerjasama dengan semua orang baik tunku abdul rahman inikan tan sri mustapaha..
soalan royalti minyak juga dilontarkan. kuli ditanya adakah beliau terperangkap dengan isu yang bakal dimainkan.. kuli jawap mudah, tak boleh jadi isu kempen pasal ia akan jadi contempt of court ! walaa...sekali hayun je kuli boleh bidas pas !

aku tengok pada awal sidang media keadaan nampak macam tense namun selepas 3 minit kuli beri kenyataan keadaan berubah terus. suasana kerjasama jelas kelihatan jujurnya...
jadi kepada pas.. bersedialah berentap dengan kuli !

Sumber Gap

Kah kah kah.. hancur harapan (puak Pas).. berkecai impian... terkubur segala doa (peminat syorga N.ajis) dan segala cita-cita.. kah kah.. Woii Pas.. bersedialah korang!! Sila korek kubur sendiri secepat mungkin.. Sebelum kitaorang kebumikan korang.. kah kah kah... senak perut dok gelak!!

P/s: Cari longkang, benam kepala dalam longkang lagi baikkkk!!

Mctheory:
Pas Pis Pusss.. melepas... kah kah kahh!

2 ulasan:

Sudir berkata...

Biarlah Ku Li yang mengatur semuanya, dia tahu rempah ratus yang patut dicampur dalam ramuan resepi yang enak. Dan harap-harap takde 'pengacau' yang sibuk nak berkempen sehingga menjadikan resepi Ku Li ni jadi tak sedap.

Unknown berkata...

PRK Galas Harapan BN semakin cerah.....Tengku Razaleigh akhirnya menerima pencalonan....berita seterusnya sini