Selasa, 9 November 2010

APABILA ZAID DAH MULA 'GIVE UP' DENGAN PKR!!

"Saya ingin mengumumkan keputusan saya menarik diri daripada sebagai salah seorang calon yang bertanding jawatan timbalan presiden PKR dan kesemua jawatan yang dipegang dalam parti,” kata Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan ini dalam tulisan terbaru blognya, disiarkan semalam."

Berita yang menggemparkan semalam ialah Zaid Ibrahim telah meletakkan semua jawatan dalam PKR serta menarik diri dalam perebutan pemilihan jawatan Timb Presiden PKR . Beliau mendakwa pemilihan PKR kali ini dicemari dengan kecacatan dan tidak ada ketelusan .

Akhirnya Zaid Ibrahim telah buka matanya apabila parti yang baru disertai ini adalah 40 kali lebih teruk dari UMNO. Tangan-tangan Ghaib dalam PKR yang mencaturkan orang tertentu dalam pemilihan kali ini menunjukkan demokrasi dalam parti ini telah hancur !!

Keputusan Zaid ini pasti memberi tamparan hebat kepada Anwar Ibrahim selaku penasihat yang dilihat gagal menyelesaikan masalah dalaman dalam parti . Memang patut pun Dr Asri menggesa Anwar supaya berundur dari politik kerana rentak tari politiknya sudah sumbang .

Lihat lah sendiri parti inikah yang kita boleh harapkan menerajui kerajaan Persekutuan di Putrajaya ?? Poorah !!! Masalah dalaman dalam parti pun tak boleh selesaikan , ada hati nak ke Putrajaya ............

PKR kini sedang menuju kehancuran !!

sumber Pejuang Bangsa

Kesian la si Zaid ni, dulu ingat masuk PKR boleh jadi menteri penuh ke (kalau 16 sept menjadi), Timbalan Presiden ke, akhirnya jadi kuli kongkang jugak. Dah ramai orang bagi amaran, PKR ni parti keluarga dan rakan-rakan. Ko ni bukan rakan anwar, soo.. faham2 je la ye. Takdak harapan la ko nak hidup senang dalam PKR ni.

Disyorkan, ko bukak je parti baru. Parti Melayu Liberal ke, parti jack daniel ke, pun bagus jugak. Letak je lambang botol kat situ, nanti ramai kaki2 botol akan pilih ko punya. Jangan risau.. he he he..

P/s: alahai Zaid, masuk angin keluar asap... heh..

Mctheory:
Melepasssss.... ha ha ha..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SAH PKR BUNGKUIHH!..ANWAR JADI ANTU BUNGKUIH!..KEHKEHKEHKEH >|D