Sabtu, 6 November 2010

BLOGGER PENCACAI PAKATAN HARAM YANG TIGA SUKU!! Menghina DS Najib sakit!!

Ds Najib walaupun sakit terus dihina oleh puak Pakatan

Mc sebenarnya malas nak gaduh atau maki2 orang ni, tapi bila baca entry dari seorang blogger pencacai pakatan yang memang terkenal dengan buta hati (sebab ada kes belot kawan sendiri) Mc rasa terpanggil untuk buat satu post untuk kecam dan balas balik apa yang si tiga suku tu katakan. Satu topik kurang ajar ditujukan pada DS Najib yang sedang sakit, "Kalau Najib mati adakah Rosmah akan menjadi PM" tengok topik pun kita dah tahu betapa sengal dan bodohnya si penulis blog tersebut.

Disini Mc cuma nak tunjukkan betapa dangkal dan jijiknya idea singkat puak blogger Pakatan ni, hinggakan PM sedang sakit pun diaorang boleh buat lawak dan main2kan. Apa mak bapak diaorang semua tak pernah ajar anak jadi baik ke? Atau ini anak luar nikah yang tidak pernah dididik menghormati orang lain.

Mc rasa blogger ni gila glamor atau mempunyai masalah mental yang teruk. Perlu dibawak berubat. Selama Najib sakit, pernah Rosmah gantikan tempat Najib untuk bekerja ke? Kalau sekadar melawat orang kemalangan tu memang biasa dilakukan oleh Rosmah sebelum ini. Berhujah gunakan akal, Allah bagi akal untuk kita guna, bukan gadai bagi kat beruk.

Mc minta pembaca yang budiman tolong ajar sikit blogger sakai Pakatan yang benak (bodoh teruk2) ni. Untuk ke blognya klik SINI.

P/s: Untuk pengetahuan semua, dia ni sahabat baik Aduka Taruna yang hina Almarhum Sultan tu..

Mctheory:
Perangai serupa setan!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Puak hamPas sebenarnya dah bengang,malu, terhina dan aib sebab kalah kat Galas tempohari. Untuk menutup aib dan terhina, dihina lak kat DS Najib....apa la bangang yang berganda punya orang...dah kalah tu wat muhasabah diri sendiri la bukannya cari pasal orang lain.

Baru puas hati aku tengok parti lambang kosong ini kalah sebab sesuai dengan lambang kosong habuk pun tarak......rugi dan merugikan.

Semoga DS Najib akan cepat sembuh dan kembali bertugas demi agama bangsa dan negara, Amin.

Tanpa Nama berkata...

puak ni dah takdak teloq. Rosmah pun diserang. Kalau jantan, lawan la antara jantan dengan jantan

Tanpa Nama berkata...

puak2 pas ni nama je islam tapi setakat teori je la. praktikal tak ada. bagai langit dengan bumi. sepatutnya doakan agar orang yang sakit tu cepat sembuh. ni jd mainan plak. heran sangat ke kalau rosmah rasmi apa2 majlis. itu biasa maa. alahhh aku nak tanya plak masa nik aziz sakit dulu bini dia jadi MB sementara ke?. puak2 PAS yang bengong ni kan memang taraf pemikiran mereka adalah dibawah tapak kasut. kosong tak dak isi. sesat lagi menyesatkan.