Jumaat, 5 November 2010

PAS MASIH LAGI MERACAU-RACAU APABILA KALAH DI GALAS!!


Ternyata ahlul dan pemimpin tertinggi Pas masih lagi meracau, meraung dan ada juga yang masih termenung mengenangkan kekalahan mereka di Galas. Hari ni Mc menghabiskan masa dengan membaca blog2 puak Pakatan. Macam2 ada, ada yang kata kekalahan sebab Pas janji dengan Ku Li tak nak serang peribadi, ada pulak yang kata Pas kalah sebab salah sendiri, ada pulak yang kata Pas kalah sebab jentera kempen ala veteran gaya 60an.

Kiranya berbagai sebab musabab yang mereka cuba tonjolkan. Tapi apa yang bagusnya, blogger Pas kali ini tidak menunding jari kearah pihak lain, mereka cuba mencari kelemahan sendiri. Ini yang Mc tabik, cermin diri dulu baru tengok salah orang. Kiranya mereka mengakui bahawa kekalahan di Galas disebabkan kecuaian dan kelemahan jentera kempen.

Malahan RPK, blogger upahan Anwar pun telah meramalkan Pas akan kalah di Galas.

Itu kalau blogger Pas, bagi blogger pencacai Pkr dan Dap, kekalahan Pas yang mewakili Pakatan Haram, tetap disebabkan ketidak adilan SPR dan disebabkan pengundi hantu. Dua ekor parti liberal demokrasi bangsat ni langsung taknak mengakui kekalahan di Galas merupakan kelemahan kerjasama Pakatan yang membiarkan Pas berjuang secara solo tanpa membantu langsung kempen Pas.

Cybertroppers cap ayam Pkr menjerit dan meraung2 salahkan SPR. Salah sendiri langsung tak nampak, kalau diteruskan macam ni nescaya Pakatan akan berkubur lebih awal dari sepatutnya.

P/s: Dap dan PKR langsung tak membantu kempen Pas di Galas, kenapa ye?

Mctheory:
Adakah Pas hanya dipergunakan? alat untuk raih sokongan melayu semata?

Tiada ulasan: