Khamis, 4 November 2010

GEMPAR: APABILA Mctheory MULA SOKONG ANWAR IBRAHIM!!


Jangan terkejut, Mc bukan sokong perjuangan Anwar, Mc hanya menyokong kata2 yang Anwar ucapkan semasa beliau di Galas tempohari. Anwar kata isyarat menang di Galas, petanda ke Putrajaya. Yups! kali ni Mc sokong apa yang Bro Anwar Bin Ibrahim katakan. Tidak syak lagi, sememangnya kerajaan Barisan Nasional akan kekal menjadi kerajaan walaupun selepas Pilihanraya Umum ke 13.

Isyarat di Galas dan Batu Sapi menjadi bukti bahawa rakyat Malaysia sememangnya setia bersama BN. Betul lah kata negarawan Tun Dr Mahathir, rakyat Malaysia sebenarnya peminat no 1, BN, cuma pada PRU ke 12 mereka agak kecewa dengan kerajaan BN pentadbiran sebelum DS Najib. Sebab itu mereka menolak BN pada PRU ke 12.

Pakatan Haram tak kuat! Hanya kerana rakyat Malaysia sakit hati terhadap BN baru mereka sokong Pakatan. Pas macam biasa kuat bohong dan fitnah, tambah lagi sekarang dengan kuat merasuah. PKR pulak kuat bergaduh, kuat bertumbuk dan kuat meliwat. Hanya Dap yang betul2 kuat dalam Pakatan Haram. Abang Taiko besar ni mengunakan Pas dan PKR untuk menakluk Malaysia kelak.

Pas dan PKR seperti biasa akan dirogol sepuas-puasnya untuk menjajah Malaysia bagi menjadikan Malaysia seperti Singapork. Anwar? Dap akan upah jambu2 muda untuk layanan khas padanya, supaya dia tak kacau Dap lagi. Pas? bisa diatur.. bagai lembu dicucuk hidung, bagi je balak dua tiga ekar, diam la puak Pas.

Sebab itu BN perlu menewaskan Dap secepat mungkin supaya mereka tidak menracuni fikiran rakyat Malaysia. Tapi nampaknya formula 1Malaysia yang menyatupadukan rakyat tanpa mengira bangsa, nampaknya berkesan keatas racun jahat Dap.

Jadi benarlah kata Anwar bahawa menang di Galas dan Batu Sapi petanda ke Putrajaya! Nampaknya BN akan kekal di Putrajaya dan Anwar dan Pakatannya hanya akan kekal sampai ke Puchong jaya saja la.. atau pun Supermarket Berjaya. he he he..

P/s: Meroyan lagi la nampaknya Anwar lepas ni.. kesiann..

Mctheory:
kalau lepas ni jumpa orang gila merayau sambil sebut reformasi tu.. jangan terkejut.. tu Anwar la tu.. he he he..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pongkoq punya mc, buat lawak apa!!

dundee berkata...

apa kata kita tampor muka mc sorang sekali. boleh?

Jawa Bernam berkata...

hahahaha..suspen la Mc

kingnek berkata...

Ya, betul, aku pun amat setuju dengan kata2 yang berhemah dari Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI), sapa menang Galas akan menag Putrajaya, betul tu BABI, ko dengan DAPigs sudah tewas. PAS yang dulu memperjuangkan Islam sudah sah sesat, hanya tunggu balasan Allah kerana perbuatan kamu ni wahai Pakatan Haram!

Tanpa Nama berkata...

Mc..jgnla kejam sgt...kot yer pon pakatan tidak dpt menawan Putrajaya sekurang2nya bgi la dorang melawat Putra Jaya sbagai pelancong..Lagi pun cuti sekolah dah dekat nih..pasti byk bas2 rombongan dr pakatan akan dtg membuat lawatan..kakakakakaka..

Tanpa Nama berkata...

Malas nak komen cuma copy ini aja untuk renungan bersama http://mediapermatangpauh.blogspot.com