Selasa, 9 November 2010

GEMPAR!! CERITA SEBENAR KENAPA ADUN DAP DI PUKUL!!


Kecoh diperkatakan mengatakan bahawa orang kampung telah menyerang Adun Sekinchan Ng Sue Lim yang cuba datang menyibuk untuk menjadi hero di kalangan petani. Menurut sumber, Sue Lim hadir bersama samseng bernama Hamidun yang pernah kalah pertandingan dengan Ketua Pemuda Ustaz Khir Ramli. Sekarang beliau menjadi barua DAP dalam memecahkan perpaduan orang Melayu. Ini adalah antara strategi DAP dalam memecah belahkan orang Melayu yang tidak kita sedari.

Aku menyokong cara orang kampung memberi pengajaran kepada DAP yang terkenal memperjuangkan budaya samseng. Bagi aku samseng patut diajar dengan cara samseng. Samseng tidak semuanya berani kerana samseng DAP ini tidak melawan malah telah dicaci dihina dan ada mengatakan telah diludah oleh orang kampung. DAP juga bercadang untuk membuat piket tanpa permit dan telah dinasihatkan supaya balik oleh pihak polis malangnya mereka berdegil.

Inilah punca kemarahan orang kampung yang terus menyerang kumpulan DAP tersebut. Secara jelas kita melihat DAP ini tidak menghormati arahan polis malah tidak mahu mengikut undang-undang. Inilah budaya yang diterapkan oleh Al Juburi dalam politik sekarang. Lebih menarik DAP cuba mencari publisiti murahan dengan membawa pemberita malangnya kamera mereka telah dimusnahkan oleh orang kampung. Apa yang lebih menarik selepas dipukul orang kampung, Cina DAP ini pandai mencari polis untuk membuat laporan padahal mereka awal2 lagi tidak menghormati nasihat polis. Apa kejadahnya laporan polis dibuat walhal mereka sendiri tidak mengikut nasihat polis.

Seperti biasa kita dihidangkan dengan cerita UMNO menjadi dalang. Dato Seri Noh Omar selaku MP Tanjung Karang menafikan dakwaan tersebut. Klik Sini. Beliau juga mencabar DAP berdialog dengan beliau dalam menyelesaikan masalah petani bukannya menjadi hero dengan menyibuk di kawasan orang lain. Beliau juga pernah memanggil DAP untuk berdialog tetapi mereka tidak hadir. Jelas ini menunjukkan DAP ini berani dibelakang tetapi sebenarnya penakut kerana mereka tidak mempunyai asas yang kukuh untuk memburukkan pentadbiran kerajaan BN.

Nasihat aku kepada Adun Sekinchan. Jaga kawasan sendiri, jangan nak menyibuk di tempat orang. Kalau nak jadi hero buat cara elok. Jangan ingat dah bawak samseng Melayu, orang Melayu akan berdiam diri.

sumber Kita Gempur

Ciss.. nampaknya Malaysiakini menipu lagi dalam laporannya. Dikatakan si babi tonyok ni dipukul oleh 30 orang. Rupa cerita sebenarnya, si tonyok ni yang datang bawak geng untuk buat kacau tempat orang, patut la dia kena sekeh. Dia kena sekeh sebab bodoh dan degil, kena sekeh tiga kali baru gegar sikit otak jadi pandai.

Orang dah halau taknak pergi, bila kena sekeh, baru lari tak cukup tanah. Ingat si tonyok ni betul2 kena serang dengan 30 orang, rupanya kena sekeh tiga kali je pun. he he he..

P/s: Ingat hebat sangat.. rupanya.. alahai lembik!!

Mctheory:
Tengok muka pun tau.. tak boleh pakai punya orang ni.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau aku kat tempat tu memang aku dah campak DAP ni kedalam sungai dah

Tanpa Nama berkata...

nie geng theresa kok aka terer isap kok

Tanpa Nama berkata...

nape tak dibunuh aje celaka ni? hidup menyusahkan orang.

Tanpa Nama berkata...

Lakhnat ini tak patut berada di bumi Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Berani betul dia datang ke tempat melayu? Dia ingat semua orang Melayu dah tergila-gilakan orang DAP ke? elok bagi pengajaran. lepas ni tak beranilah lagi nak berlagak jadi hero kat kawasan melayu.