User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 18 November 2010

PANAS!! BADRUL AMIN KAHWIN LAGI?? Dahsyat!!

Difahamkan Badrul Amin sudah bergelar pengantin baru setelah mengahwini seorang janda beranak 1 di Ampang. Mengikut cerita, janda itu di kenali sebagai Harlina Zainudin @ Inafiona, berumur 38 tahun dan berjawatan sebagai Setiausaha Srikandi PKR Cabang Ampang.

Ketua Srikandi PKR sekarang ialah Siti Aishah @ Syareformis yang asalnya seorang bloger tegar Nizar Camry. Dia naik pasal selalu memuji imej taliban bawaan Zuraida.

Kewujudan Srikandi pun adalah untuk mengimbangi peranan Puteri UMNO selain ditugaskan untuk selising baju dan tarik rambut dengan depa bila ada Pilihan Raya Kecil.


Sebelum itu sudah berlegar SMS membocorkan kenduri Badrul di Ampang tapi majlis dah pun selesai Badrul pun dah selamat bersenggama.

Walimatul Urus...dengan Hormat kami Harlina Zainuddin a.k.a. Inafiona & Dr Badrulamin Bahron menjemput Saudara, Saudari, Tuan Puan, ke majlis walimah kami di no 3 jln sri kemuning, Lembah Jaya Selatan, Ampang pada hari Ahad ini 24 Okt 2010 mulai 11 pagi - 4.30 ptg. Landmark CCRE 4 Ampang Jalan Bukit Belacan Terima Kasih.
Badrul Amin sudah ada isteri. Namanya Zumrah Husni dan sekarang sedang berebut jawatan Exco Wanita PKR. Zumrah sangat menghormati Wan Azizah sehingga mahu berkongsi ilmu masak karipap untuk dijamu pada Anwar.

Badrul Amin ada isteri kedua tetapi sudah bercerai. Jangan kata jodoh mereka tak panjang padahal Badrul Amin yang selalu berkopiah dikepala nafsunya mengalahkan unta dipadang pasir.

Mengikut cerita, kisah Badrul Amin nak buka cawangan baru tidak diketahui oleh isteri pertamanya. Percintaannya dengan Inafiona pun selalu dicoverline oleh Zuraida Taliban. Apabila Badrul menyuarakan hati mahu membuka cawangan kedua, Zumrah mengamuk pasal tak benarkan dirinya bermadu.

Hendak tak nak, Badrul memaksa isteri pertamanya untuk turunkan tandatangan mengatakan setuju Badrul kahwin lagi. Dahla paksa isteri sain surat kebenaran, teman-teman dalam ABIM pun tidak diberitahu projek mega dirikan masjid ini. Zuraida tahu cerita Zumrah tak rela dan dipaksa sain surat kebenaran bernikah.

Apa yang kita tahu, majlis perkahwinan Badrul telah disponsor oleh PKR Ampang termasuklah hantaran perkahwinan kepada pihak lelaki.

Hebat Zuraida Taliban yang mulutnya macam pantat ayam dalam memperjuangkan hak-hak wanita. Merelakan kaum sendiri dianiaya oleh suami bernafsu kuda.

Dalam Parlimen bukan main lantang dalam isu-isu wanita, tragedi wanita dipaksa depan mata langsung tak buat apa-apa. Bukankah lebih elok Zuraida Taliban pertahan hak isteri seperti mana dia menangis membela pengamal seks bebas, Eli Wong.

Dalam PKR dah ada macam-macam versi. Pemimpin lagak peliwat, free thinker, seks bebas, samseng, kaki pukul, pembelit, penipu dan terbaru zalim terhadap wanita

Untung orang PKR, agak-agak nak bini lebih boleh mengadu pada Zuraida Taliban. Ada rezeki kenduri dan hantaran akan disponsorship oleh Zuraida.

Jangan salah sangka bila membaca posting ini, bukan cemburu pasal Badrul dapat pucuk muda tetapi ada beberapa pelanggaran moral dalam hal ini.

Sumber GaramManis

P/s: dahsyat Ustaz ni.. boleh tahan.. nak yang muda saja..

Mctheory:
Anwar kata kempen tambah ahli, tapi dia silap dengar, pi tambah bini.  he he he..

10 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

bos kopiah, kopiah jugak, bab ni mana bleh tahan bos....

DIA Muhammad Ashraf Alexis berkata...

http://diamuhammadashrafalexis.blogspot.com/
salam.this is my novel..read if you have time and be my follower.i need around 200 blog follower to publish my novel...hope your support friend...thanks...

dani_sanin berkata...

tah hapa la perangai nak serang peribadi orang. Dah la tu, cakap memcarut2.. macam la korang tu baik sangat. biar la dia nak kawin sampai 4 pun kalau dia mampu.. yang korang nak jeles kenapa?.. dah hukum membenarkan?.. ke korang ikut kitab baru ciptaan Shahrizat yang berkempen satu suami satu isteri?. korang pun kalau ada peluang mesti nak tambah 2-3 isteri kan.. toksah la nak nafikan. pemuda2 dan petua2 UMNO kan suka cari makan kat luar. skandal sana sini.. yang tak dapat tahan macam jamaluddin jarjis dok ramas punggung GRO pe cerita? apa salahnya kalau sebab nafsu pun, bukannya kawin kat thailand atau sindiket. bodoh betul blogger UMNO berhujah.. mencarut-marut tu la perkataan yg dia suka. dah jenis makan harta orang, ucapan dari mulut pun dah hilang nilai2 keislaman.. kesian kat ahli2 neraka ni..

Tanpa Nama berkata...

ohhh dani sani bengapppp oiiii!!!!
apa plak halnya yg terjadi kat bekas calon bn dlm prk pmtg pasir tempoh hari bukan ka peribadi dia diserang kwa2 punya pasal dia ada bini 2.sapa yg usung bini org tu ke hulu ke hilir ketika berceramah memburukan org lain????

ohhhh kami bulih ikut sunah nabi...org lain x bulih harammmm.... sapa nak menutu p**i & j***r sila jadi ahli pkr pasti anda akan dibela...banyak lowyer bulih cover...bulih dihalalkan apa yg haram.....hehehe

freedom to all berkata...

Komen ikut akal, bukan ikut hati.

wahai insan-insan bodoh di dalam ini,
kamu selalu memandang org lain dengan hati yang serong. yg jelasnya kamulah yang buruk disebabkan kata2 kamu itu. pedulikan soal org nak kahwin secara sah, dia ambil secara sah cara halal. kamu yang mulut, maaf.. macam SIAL, banyak cakap belum tentu benar salahnya, tak sedar diri.. hati2 la menulis jangan nanti ada sampai yang menyentuh akidah pun boleh batal lah. sembang boleh mengikut sunnah tu semua sembang tak boleh pakai la bro. takat sembang, setan pon pandai.

armorphism berkata...

kah kah kah!..orang kawen 2 dia bisin plak..yg ketua jemaah dia ramai yg makan luar, raba2 dan berzina tu takpaka??..Kah kah kah!!..

Baguslah diorang kawen ramai sampai 4 pun..mmg dah mampu dan Nabi pun buat, bukan macam korang2..kawen lebih tak mampu, buat pura2 tak mau..makan luaq takpa..last2 bunuh diri dengan pasangan...kah kah kah kah!!

Malu kat dunia tak mau, kena bakaq tak pa laaa...

NoBarua berkata...

Bukan Dani tu yang bengap, lu yang takdak otak! nama pun takdak. memang sengal la kau

Tanpa Nama berkata...

bonggok betui la puak pakatan ni. kalo depa buat boleh selalu, kalo kena kita.. kena maki bertalu2.. bila la angpa nak insap wei..

Tanpa Nama berkata...

kalau PR ni buat.. boleh selalu, ikut nabi lah, islam benarkan lah, halal lah

tapi kalau org lain kauorg hentam pulak secukup2nya seolah2 haram segala2nya... ptuihh...

pendek kata pak2 lebai PR ni yg diaorg tau maki hamun lepas tu tambah bini baru atau kapor bini org bagi mereka semuanya baik dan betul... itulah pemimpin PR ni yg boleh dan mampu buat

kalau org lain semuanya salah, dimaki difitnah

Tanpa Nama berkata...

UMNO BAWAH GUNUNG BALING

Saya tidak menyebelahi mana2 pihak. Tetapi rasionalnya tak perlu kita pertikaikan perkahwinan ini.Urusan yang elok apa perlu kita perburukkan. Kalau sudah cukup syarat dan rukun tidak menjadi kesalahan.Tindakan negatif seperti ini tidak akan membantu UMNO. Sebaliknya orang anggap kita UMNO jahil dalam agama.Adakah isu ini timbul kerana ustaz tu orang PKR? Macam mana kalau yang melakukannya itu orang UMNO,Melayu Gerakan atau sebagainya.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review