Selasa, 9 November 2010

PANAS TERBAKAR!! KENAPA TS HARUSSANI MENANGIS SELEPAS JUMPA NIK AZIZ!! - Ustaz Kamal Saidin


Satu pendedahan yang mengejutkan. Perjumpaan diantara Ts Harussani dan Nik Aziz di Kelantan, semata-mata untuk selamatkan kerajaan Islam di Perak. Akhirnya Ts Harussani menangis akibat kecewa dengan Pas, yang lebih pentingkan politik dari perjuangkan Islam.

Mctheory:
Kejutan yang amat sangat!

11 ulasan:

ANAFAKIR berkata...

Nak tanya Ustaz Kamal,jika UMNO menang dalam PRU12 di Perak,adakah UMNO akan ajak PAS untuk berbincang mcm tu?Pasti tidak kan?.So..mana kata nak bela Islam?Sudi merendah diri bila terdesak je,selama ini,sewaktu kaya kuasa,kaya pengaruh,ada mereka jumpa dan berbaik2 dengan PAS?.Hampehhhhh!!!.Cakap boleh la.Rujuk sejarah dulu,mana bukti UMNO ingin berbaik2 dengan PAS.Semuanya membuktikan UMNO ingin 'membunuh PAS'..jawab mai..

Tanpa Nama berkata...

Sedih bercampur kesal bila dengar ni. Semua calon PAS yg menang telah ditawarkan jawatan exco temasuk speaker, tapi mereka dengan sombong menolak. Akhirnya kerjasama dengan DAP, habis DAP sapu bersih semua jawatan exco.

Fadzli berkata...

Kepada Anafakir,

Jika UMNO menang PRU12 di Perak, sudah tentu la UMNO takkan ajak PAS berbincang kerana UMNO memang akan mempertahankan Islam...walaupun bersendirian dan tiada apa yang perlu dibimbangkan. Apa yang terjadi adalah puak Kafir Harbi DAP memegang kuasa yang akan digunakan untuk tujuan jangka panjang mereka yang pasti tak menguntungkan orang Melayu Islam...maka itu UMNO "terpaksa" ajak PAS berbincang...

karipap panas.. berkata...

sedarlah anakfakir, Pas sedang menggali kubur umat Islam itu sendiri, jarum halus yahudi dah terbukti berkesan dikebanyakan negara Islam yg lain.

Tanpa Nama berkata...

salam, saya sedih membaca ulasan anafakir.

sila fahami betul2 apa yang dibincangkan. kita membincangkan masa depan ugama islam daripada dimusnahkan oleh pihak kafir, bukanlah isu politik. berfikir panjanglah demi masa depan generasi anak2 kita, masa depan ugama kita, masa depan negara melayu kita.

lihatlah, Allah telah menunjukkan kebesarannya seperti apa yang berlaku sekarang di Perak, dan insyallah diseluruh negara pada PRU13 nanti.

-art-

Pena Agenoz BERBISIK... berkata...

Salam Ukhwah

Maaf PAB berkata2 :

Kpd ANAFAKIR...Ternyata anda TIDAK PERNAH BACA SEJARAH...atau SAJER BUAT TAK TAU

Deme nak bukti UMNO ingin berbaik2 dengan PAS. PAB bagi 2 bukti ;

1- Pada PRU 1972, UMNO telah menbawa PAS menyertai UMNO walaupun PAS KALAH DLM PRU tersebut. UTK APA SEMUA TUE....BUKANKAH UMNO BOLEH PERINTAH TANPA PAS...Semuanya krn AGAMA ISLAM dan BANGSA MELAYU.

2- UMNO bukan shj pelawa PAS masuk BN. UMNO bg 2 potfolio kabinet kpd PAS, bersetuju PAS dilantik sbg MB Kelantan dan melantik pemimpin PAS sbg EXCO di negeri Kedah dan Terengganu.

TETAPI SIAPA YG MENGKHIANATINYA... SEHINGGA PAS DIPECAT DARI BN.

Baca SURAT Allahyarhan Tun Hussein Onn mengenai mengapa PAS dipecat dr BN.

Nk tau siapa yng bertanggungjawab menyebbakan PAS dipecat... Ketua Dewan Ulama Pusat PAS pada masa itu iaitu....

jeng..jeng...jeng

N.Ajis

SEJARAH TAKKAN MENIPU...Sebab tue N.Ajis tak terima Kerajaan Perpaduan UMNO-PAS...krn dialah punca PAS dipecat dr BN.

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua pembaca blogger di sini..apa yg nak saya katakan di sini...ANAFAKIR ni saya ke nak test market..dia nak tgk sama ada kita ni melatah atau tidak...tu jee...sememangnya ANAFAKIR ni..memang jenis buta sejarah...apa yg akutahu dia ni suke baca sejarah mengenai PAS saje..sejarah lain dia memang tak mahu...Aku rasa kalau dia ni jdi ahli politik..aku rasa dia ni salah satu pemusnah bangsa melayu.

pencatat berkata...

ramai juga pecacai pekembar (sekembar dgn bodoh)... Umno nak Islam??? ahahaha kah kah

Pena Agenoz BERBISIK... berkata...

mmg kami islam dan islam dihati kami...ada masalhker...

Tanpa Nama berkata...

kepada Pencatat :

Kalau setakat nak cakap pasal islam tapi masjid pun tak pernah buat tu hamPAS namanya. Tak sedarkah masjid-masjid kat Negeri Pembangkang tu sapa yang buat .... lu pikir la sendri. Jadi betul juga pepatah orang tua-tua " Habis manis hamPAS dibuang"...

pencatat berkata...

islam macamana yg hangpa ndak? islam komisen kapalselam ke islam letupkan org dgn c-4..... islam takdakhari ke islam parpukari