Rabu, 2 Februari 2011

BELA NIK AZIZ!! APA YANG KO MEREPEK NI HARAKAH?? Jilat LKY pulak!!


Satu artikel terbitan harakahdaily yang diterbitkan untuk membela kembali dewata Pas N.ajis. Artikel yang bertajuk ISLAM MAHATHIR DENGAN ISLAM NIK AZIZ. Mc ingat mula2nya artikel ni nak menunjukkan betapa hebatnya N.ajis, dan betapa buruknya Ayahanda Tun kita. Rupa2nya, artikel ni diwujud semata-mata untuk membela LKY dan semestinya N.ajis.

Selain menghentam Tun Dr Mahathir, artikel 'janggal' haramkahdaily ini juga bagai tiada tujuan dan dasar, mengaitkan segala hal termasuklah si Chua Soi Lek dan video prononya. Artikel ditulis semata-mata untuk merepek dan mengutuk UMNO dan Tun Dr Mahathir, baca dibawah,

Mahathir, tiba-tiba ingin muncul sebagai hero membela Islam dalam menghentam Kuan Yew, yang baru menerbitkan buku terbarunya bertajuk ‘Lee Kuan Yew: Hard Truths to Keep Singapore Going’ menyeru umat Islam di republik itu tidak terlalu berpegang kuat kepada ajaran Islam bagi membantu proses integrasi dan pembangunan negara tersebut, selain mengkritik cara Mahathir melayani pengganti-penggantinya selepas bersara menjadi Perdana Menteri.

Nik Aziz, bagaimanapun enggan terlibat dalam pertengkaran dua pemimpin tersebut, dengan mengatakan bahawa ada orang Melayu-Islam yang turut menolak Islam.

“Kuan Yew hanya cakap jangan pegang Islam kuat sangat berbanding dengan orang Melayu di negara kita yang buang semua (Islam) dan ambil kebangsaan,” Nik Aziz dipetik sebagai berkata.

Ekoran kenyataan Nik Aziz, Mahathir terus menuduh beliau sebagai tidak menyokong Islam kerana lebih utamakan peluang untuk memburuk musuh politiknya di Malaysia daripada mempertahankan serangan terhadap Islam dan penganutnya oleh Kuan Yew.

Kenapa N.ajis tidak boleh duduk diam2 dan jangan buat sebarang kenyataan. Kenapa dia nak juga masuk campur dan menyokong LKY. Tahukah anda, apa yang LKY buat pada orang Melayu di Singapork? Sampaikan nak pakai tudung dalam sekolah pun tak dibenarkan, ini kan pula nak sembahyang. Orang Melayu di Singapork sudah jatuh kasta antara yang terendah. Kalau disini, sudah jadi macam 'pendatang asing'. Ada beberapa orang Menteri yang memberi komen terhadap N.ajis, nak baca klik SINI.

Kalau nak ikut cara maju dan moden macam Singapork, tinggalkan agama dan buang segala adat, baru dihormati oleh cina Singapork. Adakah itu yang Pas mahu? Tun Dr Mahathir kenal LKY, dan beliau tahu apa yang LKY buat pada orang Melayu di Singapork, sebab itu beliau bertindak menyerang LKY. N.ajis pula nak dapat nama dan nak jadi hero cina, sebab tu menyokong LKY.

Orang Melayu kebanyakkannya mengangkat Tun Dr Mahathir sebagai 'Bapa Permodenan' Malaysia. Malah beliau juga lambang kemajuan orang Melayu di Malaysia ini. Cuma dirosakkan dengan tuduhan2 kroni. Tuduhan yang sengaja dicipta untuk menjatuhkan Tun Dr M. Bagi orang cina pula, mereka lebih menyokong LKY dan menganggap LKY lambang besar 'Permodenan Singapork'.

LKY juga 'role model' bagaimana cara cina nak takhluk Malaysia dari melayu. Seperti mana Singapork menidakkan kuasa Melayu dalam pentadbirannya. Sekarang ni di mana bahasa Melayu di Singapork? Singapork ada dua bahasa kebangsaan, pertama English, kedua Cina. Melayu? Hanya ada pada Lagu Kebangsaannya yang semakin dilupakan.

Apakah Pas mahu Melayu Malaysia jadi seperti Singapork? Dulu pun orang Melayu disana memberi jaminan bahawa Melayu di Singapork akan kekal sebagai kuasa pemerintah. Tapi kini? Apa yang ada? Anda lihatlah sendiri.

P/s: Pas hanya nak kuasa, Agama dan Bangsa bukan perkara penting baginya.

Mctheory:
Mana ada orang melayu yang ada akal boleh sokong LKY. Hanya orang Pas saja yang bodoh!!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

he he tu nak jek LKY, kan ke Kelantan hutang 800 Juta kat singapork tu nak jek supaya tuduhan digugurkan, jadi balaci pun sanggup tu lah tarafnya bila orang berhutang tapi taknak bayar.

Tanpa Nama berkata...

PAS bodoh tak sudah sudah.
Ya Allah ya tuhanku, Kau lenyapkan lah Pas yang menyesatkan agama mu dan umat mu dari Bumi Melayu ini. Amin

Tanpa Nama berkata...

amin..

mat berkata...

AMIN AMIN

Tanpa Nama berkata...

KALAU PAS TIADA, BOLEHLAH BN MENJADIKAN MALAYSIA INI HUB HIBURAN, HUB JUDI MCM YG DIRANCANG SBLM INI. YAHOO!!

Tanpa Nama berkata...

yahoooo!!!! cantik gak idea tu. sama2 kita ikot klantan, kedah dan sgor. kan sgor ada bnyk spa...hehe

CAYA LA!!!