Rabu, 16 Februari 2011

PANAS!! TAKTIK DAP PANCING MELAYU BLUR!!

Inilah kempen terbaru yang sedang dirancang DAP. DAP SAYANG MELAYU!! ANWAR IBRAHIM semakin goyah. Mungkin sebelum kita lihat DAP begitu serasi dengan Anwar. Strategi yang digunakan sememannya berjaya terlaksana. Maka tidak hairanlah jika DAP hanya bersetuju dengan lakonan mereka seolah2 kagum kepimpinan Anwar. Sebenarnya tidak. DAP telah menyusun strategi terbaru yang akan mempamerkan wajah baru DAP.

Kita sedia maklum DAP setakat hari ini merupakan parti komponen haram PAKATAN yang mempunyai jumlah kerusi Parlimen tertinggi. Maka, strategi terbaru DAP menjelang PRU 13, DAP akan mendapatkan seberapa ramai ahli dari kalangan Melayu. Orang yang diperjawab melaksanakan tugas ini adalah orang Melayu. Orang Melayu DAP.

Kumpulan Melayu DAP ini akan dipertanggungjawabkan untuk meracuni pemikiran oran Melayu agar bersatu di bawah parti. Apa ganjaran Kumpulan ini? Menjadi calon pada PRU 13. Gambar yang tertera di atas merupakan salah seorang MELAYU DAP yang sedang giat berkempen mendapatkan seberapa ramai ahli DAP dari kalangan kaum peribumi ini.



Apa moto yang akan digunakan bagi merancak kempen ini? DAP SAYANG MELAYU. DAP berterima kasih kepada PAS dan PKR yang telah banyak membantu menaikkan imej DAP. Akan tetapi, politik tetap politik. Mereka sedar PAS dan PKR semakin lemah. Untuk lebih kuat,

DAP hanya perlu meminta restu Tok Goku Nik Aziz. Apabila PM umum parlimen bubar, DAP tidak perlukan kedua2 parti ini. Masa untuk menguasai Malaysia telah tiba. Ke arah Middle Of Malaysia. Tiada keistimewaan hak Melayu, tiada Islam Agama Rasmi. MELAYU hanya tinggal nama sahaja. DAP akan kata pada ketika itu, SELAMAT TINGGAL ANWAR.. MALAYSIA KINI MILIK AKU.

Gelombang Rakyat

P/s: Sampai masa tu.. menyesal pun dah tak guna..

Mctheory:
Melayu blurr.. sama dengan Melayu bingai!!..

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muka-muka Melayu yang diperbodohkan oleh DAP.

Tanpa Nama berkata...

Melayu yang BODOH sahaja menyokong DAP.

Tanpa Nama berkata...

kesian sungguh mereka itu. pasti atok nenek mereka menangis apabila mengetahuinya...

-wau

Tanpa Nama berkata...

Nama cantik, tapi.... hmmm..

Kalau datuk nenek moyang budak ni hidup lagi, mau kena teranjang sampai koma budak nie.

Apalah bebal sangat sampai sanggup jadi anjung DAPigs?

hmmm...

Tanpa Nama berkata...

*anjing

hangkedee berkata...

jenis melayu makan taik

Tanpa Nama berkata...

Semoga jangan jadi macam keadaan di singapura. Dulu saya simpati dgn Pakatan. Sekarang tidak lagi kerana sedar mereka tidak baik buat MALAYSIA.

Melayu Singapura.

Tanpa Nama berkata...

ini lah pertualang melayu.sejak zaman kesultanan melaka sehingga melaka kehilangan sultan ada saja spesis melayu ini..hina sungguh melayu ini sanggup bertuankan DAP (parti cina anak beranak.india(singh) pun anak beranak).aku sedih dgn bangsa aku yg bodoh ini.ya allah ya tuhan ku berilah pertunjukmu,sedarkan lah spesis melayu yg tak sedar diri ini..

ikhlas dari capt razak

Tanpa Nama berkata...

buat malu kaum je..bodol betul..kenapa hendak jadi HAMBA sedangkan kita boleh jadi TUAN di negara sendiri..bukankah bodoh namanya tu?

Tanpa Nama berkata...

bodoh!

cari makan berkata...

dah umno tk nk amik budak ni...dia gi la kat dap... kah kah kah...politik bro.. budak ni pun nk cari makan..