Rabu, 16 Februari 2011

PRK MERLIMAU!! ANWAR DISAMBUT MERIAH DI MERLIMAU!!

Sambutan rakyat kepada Anwar!!


1. Warga Merlimau yang "berbesar hati" dengan kehadiran Anwar Ibrahim ke Merlimau telah menyediakan beberapa banner mengalu- alukan kedatangan Sang Peliwat tersebut.

2. Anwar Sang Peliwat dijangka akan tiba di Merlimau dalam Siri Jelajah "Mari Bohong Rakyat Malaysia" sempena PRK Merlimau.

3. Banner yang dipasang ini dapat menilai di mana tahap sokongan warga Merlimau kepada Sang Peliwat Raja Putar Alam ini.

4. Ini juga salah satu bukti kukuh bahawa Warga Merlimau tidak mahu PAKATAN RAKYAT!!!


JPX


Sebenarnya, banner sebegini sering dinaikkan apabila penduduk setempat tahu Anwar akan datang ditempat mereka. Tapi banner seperti ini juga akan hilang sehari sebelum Anwar sampai disana. Konco2nya akan buang semua banner2 seperti ini, dan hanya tinggal banner2 yang mendewakan Anwar sahaja. Sebab tu sampai sekarang, Anwar masih ingat rakyat menyokongnya, tapi dia tak tahu bahawa, sokongan rakyat kepadanya sudah berada ditahap kritikal.


kesiann.. kesiann..


P/s: Peliwat macam Anwar mana boleh percaya..


Mctheory:
Peliwat, pembohong, penipu, penjanji dan macam2 lagi la... 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

• Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

• Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

• Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
• Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

• Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

• Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

• Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.