Rabu, 16 Februari 2011

PANAS TERKINI!! MAZLAN ALIMAN DAN ANAK BAKAL TERKUBUR!!


Berita ini Mc dapat daripada blogger Warisan Felda. Untuk pengetahuan pembaca, blogger Warisan Felda akan turut serta menjadi pengarang di dalam blog Mc. Mari baca apa yang terjadi kepada ANAK banggang jelmaan Mazlan Aliman yang bodoh ni.

Menurut mereka terdapat AJK dan pengikut-pengikut setia ANAK amat tidak berpuas hati dengan pendekatan Saudara Mazlan Aliman. Antara sebab-sebabnya adalah seperti berikut :-

1) Mazlan menggunakan platform ANAK untuk mencapai cita-cita politik beliau. Dikatakan, dia hanya kehulu-kehilir dengan kepimpinan PAS sahaja.

2) Cara pendekatan Mazlan yang berterusan mencabar Dato Ahmad Maslan untuk berdebat tidak di sukai sedangkan peneroka hanya mahu selesaikan masalah mereka melalui dialog. Melalui berdebat, tidak ada apa-apa yang akan tercapai.

3) Pembohongan yang berlaku di dalam risalah propaganda PAS tentang kematian di Felda Tenang sangat memalukan. Rata-rata peneroka sangat marah terhadap perkara tersebut.

Ini hanyalah sebahagian sahaja sebab-sebab mengapa mereka tidak berpuas hati terhadap ANAK dan Mazlan Aliman. Sekiranya betul apa yang di khabarkan, ini adalah tanda awal perpecahan bakal berlaku dalam ANAK.

P/s: he he he.. tunggu.. banyak lagi yang akan dibongkar kelak!!.. harap bersabar..

Mctheory:
Mazlan Aliman hanya nak popularkan diri.. konon nak jadi hero la..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

• Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

• Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

• Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
• Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

• Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

• Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

• Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

Tanpa Nama berkata...

Jln Ledang ke Kg. Gelam ...

Saya amat meluat tahap gaban pada pertubuhan `ANAK`. Tak de apa fungsi pun cuma sekadar pentas mengejar glamer tak bertempat.

Inilah masalah besar generasi kedua FELDA... pemalas dan hanya tahu menuding jari ke arah felda. Saya faham sangat mereka berpihak kepada pembangkang sekadar mengejar pangkat dan kedudukan dalam parti. Sure mereka tak nak berjuang dalam UMNO kerana terpaksa mengikut jalan yang panjang dan lama untuk ditolak ke atas.

Bro Mc...
Harap tibai je abis2 si Mazlan Aliman ni. Spesis suka menghabiskan beras dan mangkuk ayun bertingkat-tingkat. Bangang nak mampus!