Selasa, 1 Mac 2011

AMY SEARCH MASUK PAS?? IKUT BOB LOKMAN MASUK SURGA NIK AZIZ??

maaf gambar tak berapa nak kelia

Benarkah Amy Search masuk Pas? Sebenarnya cerita ni dah lama tersebar. Mungkin dia takut nak masuk depan-depan, dia masuk ikut belakang-belakang. Tapi kalau Amy dah tengok sahabat karibnya masuk Pas, agaknya dia pun dah teringgin nak masuk Surga N.ajis kot. Dulu dia dah pernah nafikan perkara ini, cuma sekarang benda ni dah timbul balik, baca penafian Amy kat sini.

Ini modal terbaru puak Pas, mengajak artis untuk sertai Pas. Dulu, artis-artis ni jugak la yang selalu diorang maki. Kali ini artis-artis ni jugakla yang mereka agung-agungkan. Tengok Bob Lokman, sampaikan boleh sampai ceramah sendiri. Apa agaknya kelayakkan Bob Lokman untuk buat ceramah ye. Baru masuk Pas dua tiga hari, dah berani bercakap pasal Agama.

Apakah masuk Pas sudah tentu kita ke Syurga Allah? Harap maaf ye, buat dulu Rukun Islam, percaya dulu Rukun Iman, baru ada peluang untuk ke Syurga Allah. Kalau tak buat, setakat surga N.ajis tu, boleh la kot.

Takde bezanya Pas dan UMNO, kedua-duanya parti politik. Cuma Pas berlakon lebih alim sikit dari UMNO, itu je bezanya. Pas pandai berlakon, sebab tu sekarang ni diorang nak ambil artis ramai-ramai, nanti lagi senang nak berlakon, tak payah ajar-ajar lagi dah pandai berlakon.

Cuma pengikut Pas aje yang selalu kena tipu.. kesiann..

P/s: Penganut Agama Pas ni memang suka kena kencing dengan pemimpin mereka.

Mctheory:
Asyik kena kencing je, tak hancing ka?

2 ulasan:

Mohd berkata...

Bob Lokman dan Amy nak masuk PAS sebab nak ikut balun bini orang!

Awanama berkata...

laa..gambar ni lama dah. pernah keluar paper. nik aziz singgah di restoran milik amy search di KL.
tak percaya, cuba google