Ahad, 27 Mac 2011

TUDIAAA!! SOLAT HAJAT MENANGKIS FITNAH JAHAT!! Siapa fitnah? Siapa pulak yang Jahat?


Mc dapat jemputan untuk ke Solat Hajat dan Pidato Khas oleh puak Pakatan Haram. Solat hajat besar-besaran ni dibuat di Stadium Malawati Shah Alam. Nampaknya puak Pas dan Pakatan Haram ni yakin benar bahawa video seks Anwar tu satu fitnah. Tak takut ke Solat hajat yang dibuat menimpa kembali kepala sendiri.

Dewata Pas, pemegang kunci surga, N.ajis mengepalai senarai Solat Hajat dan pidato, digabungkan bersama khalifah Lim Kit Sial yang turut diundang bersama-sama untuk bersolat hajat (solat macam mana jangan tanya Mc). Malah pelakon utama video seks pun diundang sekali, untuk memeriahkan keadaan. Dengar kata Johari Bedul pun datang buat cerita lawak tentang punggung Anwar, berserta dengan Hadi Awang sekali. Cantik la tu, gabungan otai-otai pakatan, mesti gempak gila pidato tu nanti.

Mc sendiri pun tak faham dengan puak-puak ni. Solat hajat boleh dibuat main-main. Tak takutkah balasan tuhan kepada mereka. Tambahan si pelakon utama video seks, Anwar Ibrahim pun turut serta dalam majlis ini, solat sekali ke tak, itu Mc taktau. Tapi Mc memang kata puak-puak ni memang berani.

Mc pun mendoakan semoga Solat hajat itu dapat menunjukkan kebenaran. Baru kita tahu, yang mana benar yang mana salah, yang mana memfitnah, yang mana pula yang kena fitnah. Allah maha mengetahui, maha adil dan maha bijaksana. Yang jahat pasti akan dapat balasannya. aminn..

P/s: berani kerana benar.. kalau takut, fikirla sendiri..

Mctheory:
Solat pun boleh dipolitikkan..

21 ulasan:

Sudir berkata...

Takpe Mc, semoga Allah betul-betul tunjukkan siapa sebenarnya petualang selama ini.

Tanpa Nama berkata...

BTUL KATE SUDIR BRO..BIAR KITE TENGOK SAPE YG KENAAAAAA KEHKEHKEH

Mohd berkata...

PAS ni tak serik2 dan bodoh sungguh dgn tidak mengambil ikhtibar dari apa yg telah berlaku kpd allahyarham ustaz Fadhil Nor dulu.
PAS telah buat sembahyang hajat secara besar2an di seluruh negara utk meminta Tuhan turunkan bala ke atas Doktor Mahadir yg dianggap Mahafiraun. Yang kena bala Allah adalah PAS sendiri!
Rakyat tidak akan terkejut jika salah seorang dpd pemimpin Pakatan Rakyat akan tumbang kali ini!

Tanpa Nama berkata...

Kena tengok juga apa yang sebenarnya dihajat dan didoa dalam solat hajat tu. Mungkin ada sesuatu yang tersembunyi dan bukan sebenarnya apa yang dilaungkan.

Jadi para blogger yang mahukan kebenaran kenalah pantau solat tu.

Lebih baik lagi, para blogger berkenaan menyertai solat itu sekali dan buat hajat dan doakan apa yang dikehendaki sebenarnya. Kita tengok nanti mana satu yang dimakbulkan.

Tanpa Nama berkata...

Tengok juge, solat hajat mereka tu mengadap arah mane pulak kali ni? Mungkin arah negara Israel kot. Kat Perak dulu, solat hajat mengadap Madagascar...

kah kah kah kah kah, kesian bro, depa tu penganut isle zaman JAHILiyah, kompas pun tak pernah jumpe.... jgn lupe bwk deBOB lokman skali, nnt blh nyanyi lagu isabella versi anwarporn. Cinta dua dunia - Malaysia dan China doll...

Kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jom UMNO dan Perkasa sekali buat solat hajat ramai ramai termasuk NGO NGO Islam dan doakan keselamatan negara dan rakyat Malaysia dan siapa yang jadi pelakon porno dan lelaki Y itu Allah swt tunjukkan kepada kita rakyat Malaysia adakah ianya fitnah atau pun putar belit pembangkang untuk mereka lepaskan bos nya dari tuduhan liwat. Allah swt bukan nya zalim dan berape banyak solat hajat yang di buat olih pembangkang terkena di batang hidung mereka balik.

So jom kita ajak rakyat Malaysia beragama Islam menunaikan solat hajat supaya Allah swt memberi kita semua petunjuk siapakah yang benar dan siapakah di pihak yang salah tetapi hendak menegakkan benang yang basah.

Wallahualam

Tanpa Nama berkata...

Tak ada tu de..sebenarnya nak berceramah je..dia orang ni kuat putar alam ...

Tanpa Nama berkata...

Tuuu dia, Kit Siang pun solat hajat jugak. Mampuihlah macam ni..

Tanpa Nama berkata...

blm tgok lagi dah kata itu fitnah.
blm tahu lagi kebenarannya dah kata itu fitnah.
adakah islam mengajarkan umat sedemikian? TIDAK. itu bukan ajaran islamm. tp itu ajaran PAS dan PKR Plural.

Tanpa Nama berkata...

sian mak kau ngandung kan kau,dok buat fitnah jer.truk dia tanggong kau.insaf ler,papagomo pn dh taubuat.BAHLOL....

pakngah santan berkata...

adakah solat hajat ni dibuat khusus untuk anwar? nak tengok juga samada anwar akan join solat sekali. ataupun mungkin anwar solat hajat lain kot?

baik puak pr pakat2 cari jam omega anwar yang hilang.

Tanpa Nama berkata...

anwar harus mandi junub dahulu..

Tanpa Nama berkata...

setuju umno patut join sekali solat hajat nie.

Tanpa Nama berkata...

Patut le aku lalu kat stadium Melawati petang banyak bendara PAS dan cuaca cukup panas sekali macam ada tanda sembahyang hajat yang dipinta makan diri sendiri nanti..keadilan allah bersifat umum

Tanpa Nama berkata...

Mereka buat Solat Hajat moga Allah akan tunjukkan siapa yang BENAR.

Atau kot mereka solat hajat untuk the Missing Omega Watch.

Allah maha mengetahui siapa fitnah siapa pulak yang jahat.

THE END IS NEAR.....

Tanpa Nama berkata...

Aku juga nak ikut sama dengan syarat 'nawaitu' solat itu perlu ak didedahkan dulu...

Solat itu sesuatu yang sangat baik dan murni tetapi jika dijadikan suatu element dalam politik. Macam tak begitu nak kena je. Kenapa buat solat di masjid-masjid dan surau sedia ada. Bukankan itu lebih terpelihara kesucian dan selesa.

Ohhh.... kalau buat di masjid tak dapat nak tunjuk-tunjuk besarnya sokongan PAS + PKR dan DAP ke? Apa itu jadi salah satu syarat penerimaan soalt hajat itu?

Macam memperalatkan solat je demi bodek NUAR. Apalah PAS Pis Pusss...
BODOH sungguh. Sebenarnya PAS secara sendiri jauh lebih dihormati.

AbangRM berkata...

Buat solat hajat tu bagusla....tapi apa yang terjadi seterusnya mereka patut terima hakikat....dulu masa reformasi 1998 saya ikut geng PAS dan geng reformasi buat solat hajat...doanya "kalau benar Anwar buat salah mohon Allah S.W.T masukan dia ke penjara dan jika ia benar, selamatkanlah dia" tapi bila Anwar dimasukan ke penjara mereka tidak dapat menerima hakikat...atas sebab inilah saya meninggalkan Parti Keadilan...bagi saya pemimpin PAS amat suka mempermainkan Allah S.W.T dengan bersolat hajat...untuk meminta petunjuk...bila Allah s.w.t memberi petunjuk yang tidak memihak kepada mereka...mereka akan menolaknya...

adf55650 berkata...

Nik Aziz memang jelas tak percayakan kuasa Allah. Dah berbagai petunjuk Allah berikan. Dia masih tidak memahami dan mengakui. Dia masih menyeret Allah supaya bermain politik.

Tanpa Nama berkata...

aku cadangkan buat sembahyang hajat kat tengah padang,
kemudian berdoa siap2 yang buat fitnah atau tau perkara sebenarnya didalam atau bertanggung jawab dalam kes video dan sembunyikan serta menuduh orang lain fitnah maka ALLAH datangkan petir yang maha hebat menyambar dada dan otak mereka-mereka itu, aku juga cadangkan anuar bersama isterinya, nik aziz, dato t(ongong) dan orang yang pernah menonton video itu sama-sama, dan nik aziz yang mengetuai sambil menabgis merayu semoga ALLAH beri petunjuk secara cash.
sesungguhnya ALLAH MAHA MENGETAUHI dan maha azab seksaannya bagi orang yang menabur fitnah.

Antibarua berkata...

SEXUAL ADDICTION
The term "sexual addiction" is used to describe the behavior of a person who has an unusually intense sex drive or an obsession with sex. Sex and the thought of sex tend to dominate the sex addict's thinking, making it difficult to work or engage in healthy personal relationships.

Sex addicts engage in distorted thinking, often rationalizing and justifying their behavior and blaming others for problems. They generally deny they have a problem and make excuses for their actions.

Sexual addiction also is associated with risk-taking. A person with a sex addiction engages in various forms of sexual activity, despite the potential for negative and/or dangerous consequences. In addition to damaging the addict's relationships and interfering with his or her work and social life, a sexual addiction also puts the person at risk for emotional and physical injury.

(PETIKAN DARI http://www.medicinenet.com/sexual_addiction/article.htm)

Tanpa Nama berkata...

wahai orang melayu, cuba baca komen AbangRM dan banyak2 beriqtifar, kemudian berserah kepada Allah.....