Selasa, 26 April 2011

ANWAR MERANCANG NAK 'TAKE OVER' PAS?!!

bakal Presiden Pas kah?
Kali ini Anwar dan kumpulan Erdogan akan cuba menawan PAS dengan membariskan semua calon mereka untuk menenang kumpulan tradisional PAS . Kerusi Presiden juga akan ditentang dan begitu besar sekali niat Kumpulan Erdogan ini untuk menukarkan PAS kepada semua pemimpin mereka yang berpuak kepada Anwar Ibrahim.

Ini lah ganda Anwar yang merasakan bahawa inilah masa yang baik untuk ahli-ahli PAS menolak Presiden mereka sendiri dan juga berasakan sudah tiba masanya kepimpinan baru dilantik menerajui PAS. Bagi Anwar dan kumpulan Erdogan.

Ura-ura mengenai Husam yang bakal bertanding melawan Hadi sudah kedengaran. Begitu juga dengan khabar bahawa Nizar Jamaluddin serta Salahuddin Ayub yang akan bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS bagi menggantikan Nasarudin.

Calon-calon pro Anwar ini akan memastikan PAS akan berubah wajah di mana pada dasarnya PAS akan berkulit PAS sahaja tapi di isi dengan pemimpin PRO PKR dan Anwar akan tetap kekal berkuasa sebagai Ketua Umum Pakatan tersebut. Dan jika usaha mereka berjaya untuk mengambil alih PAS dari Hadi maka pada pilihanraya umum yang ke 13 nanti PAS akan dibarisi semua pemimpin pro Anwar.

Bagi pemimpin pro Anwar dalam PAS , mereka lebih menghormati dan menyanjungi Anwar dari pemimpin ulamak mereka seperti Nik Aziz dan juga Haji Hadi. Haji Hadi telah lama disimpan di dalam peti sejuk oleh Nik Aziz. Husam Musa telah berjaya memujuk Nik Aziz dan berjaya mempengaruhi Nik Aziz condong kepada ideologi Anwar Ibrahim sehingga Nik Aziz sanggup menjadikan Anwar sebagai pemimpin utama dan beliau duduk di bawah kepimpinan Anwar.

Pemimpin PAS kini memandang Anwar lebih hebat dari pemimpin mereka dan bagi mereka Haji Hadi bukan lah pemimpin yang harus kekal dalam PAS kerana PAS kini sedang menunjuk kepada era kepimpinan ala PKR..

Gt-Puteri

McTheory:
Dulu dia mengANWARkan UMNO, kini mengANWARkan Pas pulak..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ini berlaku, maka ia adalah ketentuan Allah ,, kita merancang Allah menentukan ,,,

Kalau ianya benar, inilah jalannya menghancurkan kepercayaan orang orang Melayu dan Islam terhadap PAS ...

Kalau keyakinan orang Melayu dan Islam hancur, maka dengan sendirinya PAS akan hancur ,,,,,

JADI BIARLAH KALAU PENGARUH ANUAR MAHU DIJADIKAN SANDARAN PAS ,,