Sabtu, 30 April 2011

FITNAH BESAR!! BLOGGER PAS KEPADA UMAT ISLAM SABAH!!



Akibat terlampau tertekan dengan pendedahan video pemimpin pujaannya,  sorang blogger PAS telah memfitnah dan menghina wanita muslim Sabah dengan menyebarkan gambar palsu wanita disana sedang memotong BABI..

Kononnya, wanita muslim di Sabah terlampau miskin hinggakan terpaksa menjadikan BABI sebagai sumber pendapatan..

Cuba korang teliti gambar dibawah ni.. Nampak tak blogger Awwwww ni sengaja buat photoshop edit untuk memalukan wanita muslim di negeri Sabah..




Gua tak tau nak cakap apa... Memang memalukan sungguh perangai blogger PAS yang kononnya lebih Islam dan beriman dari orang lain ni... Sanggup dia buat gambar palsu macam ni untuk menghina wanita Islam?

PAS patut bagi blogger dorang kelas Fardu Ain dan jugak tuisyen pendidikan moral.. Gua pun buat jugak gambar photoshop, tapi tak lah sampai teruk dan keji macam blogger PAS tu buat..

Sebelum ni ada blogger PAS yang kata gua kafir dan munafik sebab kutuk pemimpin PAS, tapi rupanya dorang lagi keji sebab dorang tu sanggup hina wanita muslim yang sepatutnya dilindungi...

Tuhan semakin tunjukkan kebenaran kepada seluruh rakyat Malaysia.. Dengan perangai blogger PAS ni, adakah dia akan jadikan PAS lebih mulia.., ataupun semakin keji di mata rakyat? Sendiri nilailah beb....



Sumber MPP blog

P/s: Hari ni Mc agak bz Ya Amat dengan kerja-kerja luar, tetapi untuk mengisikan kekosongan, Mc bawakan artikel dari rakan blog yang lain. Sebarkan maklumat.

McTheory:
Blogger pondan tu semakin melampau, sudah la sesat, lagi nak fitnah pulak!

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sungguh memilukan dan memalukan umat islam di sabah.walau org sabah miskin tetapi tdk suka memfitnah maupun menghina org.
Tp xpa tggu pilihanraya nnt dialu-alu datang ke SABAH ya...

Tanpa Nama berkata...

org yg membuat fitnah terhadap kaum hawa sabah ni perlu diambil tindakan...saya harap ada org sabah disini yg baca catatan di atas mengambil tindakan terhadap empunya gambar tu dan fitnah...

tanduai berkata...

itu perangai bloger pas slupa babi bah. mari bah dtg sini tinguk sendiri. kita sama-sama minum mentako sampai terampai ampai disiring jalan. nik najis pun kuat temberang kalu berani datang sini. kami keruyuk kamu semua.

couverv berkata...

sedangkan buat dinasour makan manusia pun boleh nampak real, ini takat letak gambar babi,budak 10 tahun pun bole buat la. Nasib baik dia x edit pompuan tudung tu kunyah babi tu, confirm aku turun demo dah, haha.

Mustaqim berkata...

Sdr PAS kita hari ini macam binatang NIZAR Jamaluddin tu. Sama bodoh sombong! Kalau boleh kita balingkan babi ke ceramah beliau tu.

Sama dgn Khalid Samad si father dari Shah Alam.

Kenapalah umat Islam hari ini cowards?

Bangunlah..........

Antibarua berkata...

TAK LAMA LAGI PESURUHJAYA PAS SABAH AKAN MINTA MAAF PULA SEPERTI PESURUHJAYA PAS PERLIS MINTA MAAF APABILA USTAZ PAS MEMBUNUH ANAK YATIM BERUSIA 7 TAHUN.

APA KESUDAHAN KES BUNUH TU YE? BLOGGER PAS SENYAP SUNYI DARI MENYENTUH ISU TERSEBUT... SAH TAKUT?
BERANI BUAT BERANI TANGGUNG.

Tanpa Nama berkata...

Salam semua, saya sebagai kaum hawa Sabah sedih dengan catitan blogger ini. Tapi tidak apa, kami tidak mudah melenting. Biarlah mereka menabur fitnah kerana akhirnya ini akan meningkatkan kebencian kpd semenanjung yang sekrg ini menebal di Sabah.Ingat, BN Sabah ada parti komponen yg asal Sabah (PBS,PBB etc)tapi PR Sabah mmg asal semenanjung. Akhirnya siapa yg orang Sabah akan pilih? Tahniah kepada blogger milosuam kerana bagi kempen bercuma untuk BN Sabah.Semoga Allah menimpakan bala yang dahsyat kepada milo suam kerana menyebarkan fitnah. Kami miskin tapi kami tidak jahil.

Ibnu Abbas r.a. meriwayatkan bahawa Nabi SAW telah mengutus Mu’adz ke Yaman dan Beliau berkata kepadanya : "Takutlah kamu akan doa seorang yang terzalimi, kerana doa tersebut tidak ada hijab (penghalang) di antara dia dengan Allah". H.R. Bukhari dan Muslim

Tanpa Nama berkata...

kalau penulis ini beragama Islam dan umat MUHAMMAD sebenar tidak begini fitnah jahatnya, ini Islam celup jer, ntah2 solat 5 waktu pun tak buat. Orang Islam bersaudara, Inikah ajaran Islam? Malu saya melihat orang2 Islam sekarang yg amat rendah akhlak dan moral. Ikutlah perintah Allah tak nak ikut bolih pilih yahudi, nasrani dan yg sama dgn nya. MAHA SUCI ALLAH, AKU BERLINDUNG DGN MU DARI MAnUSIA MCM SYAITAN YG DIREJAM.

maae berkata...

PAS blogger Sabah di maksudkan macam "nang bo tinang,koi bo ti koi" kata orang cina. Habis kita nak panggil apa 'alien' ni?

Umat Islam,KHAS nya di Sabah semua, JAUHI MUSUH ALLAH LAKNATULLAH YANG INI...Dia dari jenis BABI tegar!

Tanpa Nama berkata...

Penyakit memfitnah di kalangan orang PAS sudah sampai ke tahap "PARAHHHH..." Aku pegi ke blog anti pembangkang, aku selusuri blog anti kerajaan. Kesimpulannya aku dapati blog2 anti kerajaan kuat memfitnah dan menuduh orang tanpa bukti dengan gaya penulisan yang macam bebudak sekolah tak pas PMR i.e Aduka Taruna dan Tranungkite.

akuantiPR.

Tanpa Nama berkata...

mana adabah wanita islam sabah buat kerja macam itu. paloi punya blogger pas. untuk pengetahuan blogger pas kami di sabah, miskin-miskinpun sebagaimana didakwa indalah sampai sanggup menggadai maruah agama kami hingga ke tahap begitu. apalah bengang punya blogger pas ni. kamurang ingat kami orang sabah bodohkah?

Unknown berkata...

Negara sabah atau negeri sabah?
http://www.negara-sabah.blogspot.com

Unknown berkata...

Negara sabah atau negeri sabah?
http://www.negara-sabah.blogspot.com