Khamis, 7 April 2011

KASI PANAS!! PENAFIAN TANPA BUKTI?? ITU NAMANYA KELENTONG!! Apraa.. Wan Azizah!!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Dalam sesuatu kes JENAYAH atau salah laku SEKS, selain SAKSI, BUKTI jugak memiankan peranan penting untuk mengeSAHkan berlakunya JENAYAH tersebut.. Rasanya kita patut perINGATkan kepada anda yang mengIKUTi perkembangan isu video seks seorang pemimpin kanan PKR ini yang anda terLUPA satu perkara penting.. Perkara itu ialah bahawa setakat hari ini terTUDUH yang dikatakan sebagai 'LELAKI Y' dalam video seks tersebut hanya sekadar meNAFIkan tetapi tidak pernah mengemukakan BUKTI bahawa dirinya bukanlah 'LELAKI Y' dalam video seks tersebut..


Malah, harus diFAHAMi bahawa dalam KONTEKS ini, keSAKSIan atau kenyataan daripada ahli keluarga jugak boleh dipertikaikan walaupun mereka berMATI-MATIan cuba meNAFIkannnya.. Sebagai CONTOH, kenyataan beberapa ahli keluarga Penasihat PKR yang bermati-matian cuba meNAFIkan dirinya adalah 'LELAKI Y' dalam video seks tersebut tidaklah boleh dipakai 100%.. Ini kerana kenyataan mereka tidak diSUSULi dengan penDEDAHan BUKTI yang menyokong kenyataan mereka tersebut.. Sebab itulah keGAGALan ahli keluarga Penasihat PKR menjawab dengan BAIK soalan wartawan berhubung dengan jam Omega lebih menimbulkan SYAK wasangka terhadap video seks ini.. KLIK

Untuk REKOD, setakat ini apa yang dikemukakan oleh Penasihat PKR, ahli keluarganya dan kuncu-kuncunya untuk meNAFIkan dirinya adalah 'LELAKI Y' dalam video seks tersebut hanyalah KENYATAAN mulut semata-mata.. Samada ianya seperti 'Perut Boroi', 'Rekod Twitter' atau pun 'jam Omega' semuanya hanyalah cakap-cakap tanpa pemBUKTIan yang SAHIH.. Yang PELIKnya tuh, pihak yang memBUAT tuduhan pulak yang mengemukakan BUKTI-BUKTI tersebut untuk diNILAI oleh rakyat tanpa perlu berCAKAP banyak? Oleh itu, bolehkah RAKYAT yakin hanya dengan cakap-cakap KOSONG mereka ini? Bukankah penJENAYAH pun akan berBOHONG jika tiada BUKTI menunjukkan mereka melakukan JENAYAH?

Mungkin ahli keluarga Penasihat PKR merasakan kenyataan mereka akan diPERCAYAi oleh RAKYAT kerana HADIRnya beberapa orang pemimpin 'LIDAH BIAWAK' di sekeliling mereka semasa mereka memBUAT sidang media.. Aiseh.. Tolonglah.. Ini Malaysia.. Bukannya US atau negara-negara Eropah yang RAKYATnya boleh diTIPU oleh orang seperti Bush dan Blair yang sanggup meLANCARkan perang hanya dengan berBOHONG! Janganlah terlampau mengHINA keINTELEKTUALan rakyat Malaysia hanya dengan keHADIRan beberapa orang pemimpin 'LIDAH BIAWAK' tuh! Rakyat Malaysia pun TUNGGU masa aje untuk KERAT 'LIDAH BIAWAK' pemimpin tuh semua!

KeGAGALan mereka menampilkan BUKTI untuk menolak DAKWAan sebegini bukanlah perkara BARU pun.. Sebelum ini semasa perBICARAan kes 'menJUBOR' Saiful Bukhari pun mereka GAGAL mengemukakan BUKTI yang KUKUH.. Siap boleh berBOHONG lagi KONONnya "Papa berSAMA kami", walaupun rakaman CCTV di tempat keJADIan jelas menunjukkan sebaliknya? Itu belum lagi bab Penasihat PKR sendiri lari MENYOROK di Kedutaan Turki dan asyik cuba menangguhkan perBICARAannya sampai lebih 50 kali? Mereka hanya pandai meNAFIkan sahaja tetapi nak kemukakan BUKTI untuk menyokong peNAFIan mereka umpama jauh panggang dari API! TIDAKkah ini ciri-ciri seorang DIKTATOR?

Sebenarnya MUDAH aje caranya untuk menunjukkan mereka ini di pihak yang BENAR.. Malah, kita pun tak LARAT nak ulangnya berkali-kali:-

1) SAMAN aje 'DATUK T' di mahkamah atas TUDUHAN memFITNAH

2) BerSUMPAH dengan nama Allah SWT diSAKSIkan oleh semua

Namun demikian, kalau Ummi Hafilda dan Nallakarupan yang TERANG-terangan menuduh Penasihat PKR dengan bermacam-macam TUDUHAN pun tidak diambil apa-apaTINDAKkan, tak MUSTAHIL jika kita menJANGKAkan 'DATUK T' jugak tak akan kena apa-apa TINDAKkan pun oleh mereka.. Jadik, CUKUP-CUKUPlah mencuba untuk memperdayakan RAKYAT.. Umur pun dah makin TUA, Tak ada GUNAnya melayan NAFSU untuk mengejar keKUASAan jika hari TUA dan masa depan sekeluarga tidak menentu kerana GAGAL menJAWAB tuduhan terhadapnya! Jangan sampai hilang masa TUA untuk berIBADAT kepada Allah SWT seperti apa yang berlaku terhadap Pok Nik ‘ALAIHISSALAM’ tuh!

Wallahualam..

Nukilan Tukang DOk Peghati

2 ulasan:

hangkedee berkata...

Mari kita fikir secara Islamik.Kenapa tuhan memberi hidayah kepada kafir harbi kapal sinki mengesa An war "Harus bertaubat" kenapa tidak keluar dari mulut Pok Nik @ najib??????Why????tulang besi urat dawai....sebabnya ramai melayu islam sudah tenggelam di lautan kebendaan dunia,sperti perempuan tua sabna nabi .

Tanpa Nama berkata...

KELENTONG laaa. bukan kelantong. kelantong tu bunyi macam tersasul jek. hehehe.