Jumaat, 22 April 2011

OMEGA TERGOLEK!! BERITA YANG BUAT ANWAR MENGIGIL!!


KOREA SELATAN SAHKAN PERKARA INI!! Melalui Laporan Biometrik yang menggunakan mesin imbasan diri berkomputer, sebuah Agensi Penyiaran Terkemuka di Korea Selatan telah mengesahkan bahawa Pemimpin Politik yang dikaitkan di dalam Video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Ini berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar dalam rekod polis. Analisis dan kajian tersebut akan diserahkan kepada pihak Peguam Negara bagi langkah susulan. Kandungan laporan itu juga mengesahkan bahawa keputusan Analisis Visual dan Teknikal Video itu diperoleh oleh Pasukan Penyiasat Khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April. sambung baca sini

Berita yang akan buat Anwar mengigil. Dengar kata pelacur cina yang 'main' dengan Anwar ni akan turut di tampilkan sebagai saksi. Pelacur ini dikatakan seorang pelajar pusat pengajian swasta, dia berasal dari Korea dan berbangsa cina. Itu maknanya menjadi pelacur merupakan 'part-time'nya la. Sebab tu nampak macam tak expert. he he he..

Anwar dikatakan ke luar negara untuk ubah'suai' anggota badannya, bagi nampak ada kelainan dari badannya di video tersebut. Dia juga dikatakan, sedang berusaha 'mewujudkan' kembali jam omeganya yang dikatakan ada ditangan polis. Semua usaha yang dibuat Anwar sekarang, hanyalah untuk membuktikan bahwa dia bukan individu dalam video terbabit, sekaligus mengatakan video itu adalah fitnah UMNO.

Fitnah ke tak, kita tunggu aje si Anwar ni balik dulu. Polis akan dedahkan siapa individu tersebut. Misteri jam Omega pun dijangka akan terbongkar, belum lagi pendedahan si pelacur. Tentu semua ini akan buat Anwar kencing dalam seluar.

Anwar hai Anwar, sedap 20 minit, merana ko seumur hidup!

P/s: Pemimpin Islam apa macam ni?

McTheory:
Tah Tah dah taknak balik Malaysia dah kot!!

Tiada ulasan: