Rabu, 20 April 2011

OMEGA TERGOLEK!! SEMAKIN BANYAK 'TROJAN HORSE' DALAM UMNO!!

Musang berbulu Ayam.. apa maknanya?

Kenapa la banyak sangat ahli UMNO yang baik hati dengan parti pembangkang. Kalau setakat berkawan tu takdak masalah la kot. Tapi kalau dah sampai tahap bela membela ni, apa kejadahnya? Sebelum ni dah ada Timbalan Menteri yang menyokong pelajar penyokong pembangkang di Universiti, lepas tu kedengaran pulak orang tua tak sedar diri masih lagi berhajat nak jadi Perdana Menteri, pernah ada PRK kat tempat dia tempohari.

Lepas tu, kisah pembawa passport Anwar si Anak Omak yang tak henti-henti buat perkara bodoh bersama kroninya yang banggang menjadi beban kepada parti dari dulu hinggalah sekarang. Kini muncul pulak blogger UMNO yang menyokong PKR. Hinggakan sanggup menafikan individu dalam video seks itu Anwar. Sedangkan para-para blogger lain mengambil peluang mengkaji dan menyiasat untuk yakinkan pembaca, dia pulak senang-senang kata itu bukan Anwar.


Kenapa la banyak sangat 'trojan horse' dalam UMNO sekarang ni, DS Najib perlu lakukan sesuatu sebelum PRU ke 13, kalau tidak 'trojan' yang ada sekarang ni akan makan tuan punya badan balik.

Belum lagi dibongkarkan orang UMNO berjiwa PKR di cawagan ataupun bahagian UMNO. Kalau nak dihitung memang banyak UMNO yang berjiwa PKR. Mungkin yang berjiwa PKR ni, faham dengan jiwa Anwar yang kaki suntot depan belakang. Sebab tu dia 'kesian' sangat dengan Anwar.

Pada mereka di dalam UMNO yang nak sokong Anwar, apa kata korang keluar je dari UMNO. Masuk PKR, kalau tak mau PKR, masuk Dap pun bagus jugak. Dapat naik pangkat cepat sikit. Dari korang buat semak dalam UMNO, apa kata korang berambus je pergi menghambakan diri terus kepada Anwar, kan lebih bagus macam tu.

P/s: UMNO lebih selesa tanpa pembelot parti..

McTheory:
Tinggalkan semua beban untuk menuju PRU ke 13

2 ulasan:

Kenn berkata...

Mereka-mereka inilah yang dijadikan harapan oleh Ketua!

Tanpa Nama berkata...

Salam bro...aku sokong 100%.
org2 mcm ni lebih byk mentadangkan masalah dlm UMNO sendiri.
UMNO perlu melakukan proses pembersihan utk bebas drpd golongan2 ini.

-Bestnya Bau Stor Kunyit-