Ahad, 3 April 2011

PANAS!! AKIBAT VIDEO SEKS CHINA DOLL, GAY MARAH SAMA ANWAR!!


Kecik hati, merajuk dan tergores hati kaum-kaum manoriti Gay di Malaysia apabila video seks Anwar bersama pelacur china tersebar. Bagi mereka, hero pujaan mereka selama ini iaitu Anwar telah menjatuhkan imej geng homoseks dengan melanggan pelacur cina.

Kalau dulu semasa kes liwat Anwar dengan Saiful, kaum-kaum ini sangat menyanjungi Anwar, hingga Anwar diangkat sebagai idola dan harapan bagi mereka mengubah nasib mereka di Malaysia. Kenapa Anwar diangkat sebagai idola?

Disebabkan Anwar memperjuangkan tindakan meliwat orang adalah tidak salah dalam undang-undang Malaysia. Malah, jika Anwar menang kes liwat II dan seterusnya menang dalam PRU ke 13 Malaysia, kemungkinan besar nasib kaum gay akan Anwar bela dan impian untuk 'bebas meliwat' akan tercapai.

Kini Anwar terpalit dengan video kantoi seks amoi cina. Mereka menganggap Anwar sebagai pejuang kebebasan gay yang tidak setia, malah pancutan air mani ke mulut amoi itu juga merupakan pantang larang kaum gay pada perempuan. Betul ke?

Mc taktau, dia kata macam tu, Mc sampaikan aje. he he he..

Mc ada terangkan pada gay mangkuk ni, Anwar tu bukan gay, dia biseksual. Lepas tu gay ni tak puas hati, dia tetapkan pendiriannya, Katanya bila seseorang lelaki berumur 60 keatas dan suntot lelaki muda, kebiasaannya amalan itu akan jadi kekal hingga keakhir hayat.

Ada sesetengah lelaki yang pada mudanya berkahwin dengan perempuan, tapi diakhir-akhir umur, bertukar jadi kaki suntot laki, macam Anwar. Tapi bila Anwar kantoi, dia ada 'main' dengan pelacur cina, ini membuktikan Anwar bukan geng kaki 'Suntot jantan' yang setia.

Malah Anwar lebih hebat kerana berjaya membuktikan sebagai 'biseksual' sepanjang zaman. Zaman MCKK dia juara kaki sontot dan sanggup disontot juga, kemudian besar sikit jadi gila betina dan jantan muda, kemudian jadi menteri dok sontot pembantunya kat sana sini, sekarang sontot jantan dan amoi pelacur lak tu. he he he.. kalau ini orang jadi PM, mana nak letak akhlak pemimpin Malaysia yang lain.

Balik pada cerita, kemudian Gay tu kata mereka akan sentiasa mengharap Anwar akan memperjuangkan 'kebebasan meliwat' di Malaysia. Mc yang dengar macam nak termuntah pun ada, tapi layan je la.. boleh dapat story untuk korang baca jugak. Kemudian dia pun blah..kononnya ada kerja nak buat.

Kalau korang nak tahu, Mc kenal mamat gay ni dah lama dah, dia memang fanatik gila dengan Anwar, dia jumpa Mc sebab nak minta 'video porno' Anwar tu la, dia nak tengok ANU Anwar besar mana, almaklumlah.. Anwar ni kan telah dinobatkan sebagai 'Idola Gay 1Malaysia'.

Mc cuma berkawan dengan puak-puak macam ni, kawan je ok, takdak kena mengena dengan hal-hal lain.

Ada orang cakap tak baik dedahkan aib seseorang pemimpin, tapi jika tak dedahkan, macam mana nak tahu moral sebenar seseorang pemimpin tu? Takkan kita nak berpemimpinkan seseorang kaki pelacur dan sontot jantan? Nauzubillah.. agak-agak la..

P/s: dedahkan untuk kebaikkan negara, rasanya ok kot..

Mctheory:
Anwar gay dah merajuk, pergi la pujuk.. bole dapat free.. he he he..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malaysia ni bnyak gay dan bisex.cuma cover line.mungkin perkapita antara tertinggi didunia

Tanpa Nama berkata...

biar la kitaorang nak gay pun, janji tak kacau umnGok macam korang. Booodooo betui la puak umngok macam korang ni!!

Milo Panas berkata...

umnprono memang tade keje lain selain cerita seks, umno + prono = umnprono..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 7.28pm. betul biarlah kamu nak Gay Pun kalau kena Aids sendiri tanggungkan.

Bertaubatlah sebelum malaikalmaut datang memanggil.

Tanpa Nama berkata...

bengong la,konfem ke dalam video tu anwar!konon Islam cara hidup la,tp tulis dalam blog x ikut hukum!lagi satu,KALAU BETUL GAY NAK MARAH KAT ANWAR KENAPA TAK MARAH DIA MASIH BERKAHWIN DAN ADA ANAK JE...BLOODY IDIOT

budakkampong berkata...

org yng buat hubungan sejenis ni nabi kata bukan dikalangan umat dia! bermakna yang menyokong org yg nabi tak ngaku umat ni nak jadi pa ya.. tak kira la hang pas ka umno tau pkr,bab hukum takyah nak membela pemimpin jubur ni la..kita takmau tau sapa mau jatuh sapa,tapi yg kita mau tau dia buat ka tak buat,rela atau tak rela itu soal lain,yg betul dia buat benda tu..