Khamis, 14 April 2011

PANAS BEROMEGA!! BOCOR, ANWAR PEMBUNUH SEBENAR ALTANTUYA??


Pembelit seperti Anwar memang tidak boleh dipercayai langsung. Orang jahat macam dia ni memang taraf dewa pembohong paling besar di alam semesta. Apakah orang ini terlibat dalam pelbagai kes pembunuhan ahli politik di Malaysia? Sangsi, sangsi.

Anwar menyuruh RPK menulis untuk memburuk-burukan Najib. Supaya Najib tak diangkat menjadi PM! Tambahan pula dengan bantuan Bekas Perisik tentera, Anwar dapat mengunakan c4 bagi merealitikan hasrat ceritanya tentang pembunuhan Altantuya! Cerita Altantuya pula dimainkan oleh RPK supaya ia menjadi cerita sebenar.

Mungkinkah Anwar sanggup korbankan nyawa orang untuk capai cita-cita politiknya?

Siapa sebenarnya pembunuh, Anwar ke Najib? Sebelum ini ada pihak yang telah mengesa agar Pihak Berkuasa menyiasat Anwar kerana kebanyakan musuh politik Anwar pasti ada yang kehilangan keluarga kerana kemalangan dan juga sakit ganjil. Umpamanya Isteri Azizan dan isteri Dato Aziz juga meninggal dalam kemalangan dan seorang doktor wanita meninggal kerana sakit ganjil dan ketika bersendirian di rumah.

Rasanya pihak bertanggung jawab perlu menyiasat semula kes-kes kematian musuh politik Anwar. Anwar ni bukan boleh percaya. Jahatnya masyallah.

P/s: bukan nak tuduh tapi cuma bertanya!!

Mctheory:
Tapi rasanya, sinar kebenaran dah semakin jelas sekarang ni..

3 ulasan:

unwar abraham berkata...

teringat kes helikopter VIP terhempas yg membawa tokoh korporat terkenal tanahair semasa anwar masih TPM...ada kaitan juga kot...

IPOH MALAY berkata...

cantik perut Anwar Al-Tantuya.. sampai belt jatuh ke bawah.. haha

Tanpa Nama berkata...

Ipoh malay, tali pinggang tu jatuh sebab perut Al-Jubur ni SASA sangat, bak kata isteri 'anugeram Tuhan' yg termakan nasi kangkang tu, anwar dalam penjara tiap2 ari bersenam nk kuatkan otot di perut dan di kote anwarporn tu... oppsss ter'mencarut' lak aku. Haha