Ahad, 1 Mei 2011

ANWAR DI KONSPIRASI, ATAU ANWAR YANG BERKONSPIRASI?

Yahudi promosi Anwar jadi PM?

Petikan ni Mc ambil dari Malaysia Instinct

Berani kerana benar, takut kerana salah. Dalam kes Anwar ini, berani kerana benar, takut kerana meliwat dan melanggani pelacur.


Agak melucukan bilamana Nurul Izzah telah muncul menuduh BN, UMNO, polis dan sebagainya berkonspirasi untuk menjatuhkan bapanya.


Janganlah asyik tuduh orang lain berkonspirasi sedangkan Anwar Ibrahim sendiri tu BAPAK KEPADA SEGALA KONSPIRASI dengan Yahudi.


Tiada siapa nak jatuhkan peliwat tua. Dia sendiri yang gagal mengawal nafsu seksnya sehingga sanggup meliwat dan mengadakan hubungan seks dengan pelacur.


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah membuat kenyataan bahawa keputusan Datuk Shazryl Eskay Abdullah itu adalah keputusan peribadi beliau dan tidak ada kena-mengenai dengan kerajaan atau UMNO.


Janganlah cepat sangat menuduh orang lain berkonspirasi kerana alasan itu sudah basi.


Persoalannya, kenapa Anwar pula takut nak bersumpah mubahalah? Itu persoalan utamanya.

Bila kita kata Anwar ni bapak segala konspirasi, puak pencacai pakatan mana nak percaya. Dipercayai Anwar ada 'plan'nya tersendiri bersama puak yahudi ni. Anwar dok jual cerita Apco untuk jatuhkan kerajaan Malaysia kononnya 'bersahabat' bersama puak yahudi Israel. Sedangkan Apco worldwide dan Apco yahudi adalah dua syarikat yang berbeza.

Anwar pulak, selepas berjaya menidakkan 2/3 kerusi parlimen kerajaan Malaysia dahulu, berduyun-duyun akhbar-akhbar anti Islam mengucapkan tahniah dan mengatakan Anwar bakal perdana menteri seperti gambar artikel di atas. Kalau individu itu tak baik dengan Israel yahudi, takkan lah mereka nak ucap tahniah dan beri sokongan moral ye tak?

Israel menyokong Anwar jadi Perdana Menteri? Tak rasa pelik kah? Apa lagi rahsia yang Anwar simpan pada kita? Apakah dia berhutang dengan puak yahudi Israel ni? Hanya dia saja yang tahu.

P/s: Tembelang Anwar semakin busuk!!

McTheory:
Anwar bapak segala konspirasi politik! nanti kita bongkar!

Tiada ulasan: