Ahad, 1 Mei 2011

OMEGA SEKS! ANWAR HARAPAN ATAU BEBAN??


Ramai penyokong dan pencacai Anwar sudah berasa ragu dengan kelakuan dan tindakan Anwar sekarang. Jika dulu Anwarlah yang mereka angkat sebagai hero. Kini hero dah tinggal telor! Satu persatu cerita buruk Anwar keluar. Dari kes liwat, kes altantuya dan sekarang paling panas, kes video seks.

Nampaknya kewujudan Anwar di dalam Pakatan Haram, bukan lagi merupakan aset penting. Tapi ia lebih menjurus kepada 'lubuk' atau orang panggil 'bola gantungan' yang boleh dipukul setiap masa dan sesuka hati.

Anwar menjadi beban pada semua rakan dalam Pakatan Haram. Sudahla kes liwatnya belum selesai. Itu pun dia tak cuba nak selesaikannya. Kini timbul pulak kes video seks dengan pelacur. Orang cabar kalau tak salah Anwar mesti bersumpah, untuk yakinkan dia tak bersalah. Tapi apa dia buat? Lari sana-sini kata Ulamak tak bagi dia bersumpah.

Ulamak melarang Anwar bersumpah politik. Sumpah politik (sumpah untuk lepaskan diri), tak semestinya betul. Tapi rakyat jelata nak tengok Anwar bersumpah dengan penuh keikhlasan. Supaya kita boleh nilai samaada dia ni betul ke tidak. Sekarang ni, dia langsung tak berani sumpah, sudah semestinya kita anggap dia tak betul.

Ada orang kata kes liwat 1 Anwar pernah bersumpah sebanyak tiga kali mengatakan dia tak meliwat. Tapi takdak kesan pun. Mc kata Anwar sumpah laknat 3 kali mengatakan dia tak meliwat, tapi rasanya dia menipu, sebab Allah dah bayar cash sekarang ni. Lepas Anwar sumpah laknat kali ketiga, dia ditangkap, dikurung, matanya lebam dan penjara selama 4 tahun.

Sebab tu sampai sekarang pun Anwar takut nak bersumpah, takut sejarah lama berulang kembali.

Ayat keramat tetap di ulang 'berani kerana benar!'

P/s: Anwar hanya beban, peliwat dan penutuh tua..

McTheory:
Halau Anwar dari plan Politik Malaysia!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tipu

Tanpa Nama berkata...

Takut Kerana SAlah.