Jumaat, 20 Mei 2011

GEMPAR DAN PANAS!! PEMBONGKARAN PENIPUAN PEGUAM PAS MENGENAI KES KEMENANGAN KEATAS FELDA!!

Menarik dan sangat menarik.... Perkara ini akan menjadi umpama bom dan peluru berpandu yang terkena ke batang hidung pemimpin pembangkang. Ketika ini telah merebak kepada peguam yang mewakili peneroka yang menyaman Felda tidak berapa lama dahulu.

Menurut sumber-sumber yang boleh di percayai, satu kawasan Felda yang di katakan menang di dalam kes menyaman Felda telah menghantar surat kepada Felda dan memohon Felda supaya mengambil tindakan terhadap peguam yang pernah mewakili mereka itu. Lucu...lucu... Akhirnya, peneroka-peneroka tersebut sedar bahawa peguam-peguam ini sebenarnya hanyalah menggunakan mereka untuk kepentingan diri mereka sendiri.

Peneroka-peneroka ini sedar bahawa hanya Felda dan Kerajaan yang benar-benar ikhlas...

Pagi Esok Pukul 8.30 Anak Jati Felda akan membongkarkan segalanya!! Siap dengan dokumen sekali!!

Perkara ini akan menjadi BOM kepada puak Mazlan Aliman!! Kasi letup sampai pecah!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa hal pulak peneroka2 felda yang sokong PR nie.

kalau dah menang saman dengan felda tu, menang la.. buat apa nak mintak tolong felda lagi, pi la mintak tolong lawyer2 PR yang banyak tu.

kerajaan BN dah tolong banyak dah dari lepas merdeka dulu, dari xdak tanah, bagi tanah, bagi bantuan, macam2 lah kat peneroka nie, tapi hangpa nak lawan jugak felda, then menang saman tu. Dah la.. mintak la duit yang hangpa dapat tu dari lawyer. nak buat apa mintak tolong kat felda yang dah kalah tu.

Kepada Felda, lupakan.. jangan dok pi tolong peneroka2 yang tak sedaq diri dulu tu.

-art-