Isnin, 30 Mei 2011

KASI PANAS!! LAGI KAUM INDIA HILANG PERCAYA PADA DAP!!

Seperti yang dijangka, gelombang kaum India meninggalkan Dap akan berterusan, malah gelombang ini akan lebih kuat bila hampirnya PRU ke 13.




Sumber gambar dan video Mc ambil dari SINI

BUTTERWORTH Mei – Seramai 807 anggota DAP pelbagai kawasan parlimen di Pulau Pinang bertindak keluar parti dan menyertai MIC kerana tidak puas hati dengan hala tuju parti itu serta janji kosong pemimpinnya.


Presiden MIC Datuk G. Palanivel berkata, tindakan itu diambil dengan rela hati kerana individu terbabit berpendapat perjuangan mereka dalam DAP sia-sia.


“Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong, dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka tidak mampu menyelesaikannya. “Mereka juga memaklumkan kepada saya bahawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC,” katanya kepada pemberita selepas bertemu masyarakat India di sini malam ini. – Bernama

Dap hanya memperjuangkan kaum cina tanpa mempedulikan kaum lain. Karpal Sink jangan cakap la, dia tu muka Singh tapi hati perut komunis. Dia dah sebati dengan Dap.

Amat menyedihkan Mc apabila ramai kaum Melayu yang masuk Dap. Kini kaum india dah sedar dan keluar Dap. Bila pulak barua-barua melayu dalam Dap nak sedar dan tinggalkan kumpulan Komunis moden tu? Sedarla wahai bangsa ku, anda sedang dipergunakan!

P/s: mereka masih kenyang dengan suapan Dap..

McTheory:
Projek mengDAPkan Melayu sudah bermula..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

JGN HARAP LA MELAYU2 BARU DLM DEEAYYPIG NAK KUAR PARTI. SELAGI BLUM TUMBUH EKOR SPRING KT MONTOT DIORANG TAK KN KUAR PUNYE BROO HUHUHU