Jumaat, 20 Mei 2011

KITA BAKO!! 10 DALIL KENAPA NIK AZIZ TAK LAYAK DI PANGGIL ULAMAK!! Ularmak maybe boleh..


1. Nik Aziz bersedia berkawan dengan syaitan asalkan ia mampu membantunya memusnahkan UMNO. Baginya syaitan lebih mulia dari UMNO yg juga orang Islam.

2. Nik Aziz sering menyamakan dirinya dengan Rasullullah SAW setiap kali dia menghadapi cabaran dalam politik. Dia meletakkan dirinya yg kononnya mempertahankan Islam setaraf dengan segala dugaan yg dihadapi Rasullullah SAW semasa menyebarkan Islam dahulu.

Persoalannya siapakah Nik Aziz yg hendak menyamakan dirinya dengan Rasullullah SAW? Apa sumbangannya kpd perkembangan Islam di negara ini? Hanya pencacai PAS saja yg mengangkat Nik Aziz sbg Nabi bg umat Melayu Malaysia.

3. Nik Aziz sering mendoakan bala atau kemusnahan terhadap saudara seislamnya sendiri. Demi merebut pangkat dunia & membalas dendam kesumat, dia menyatakan tidak salah di sisi Islam mendoakan musuh yg kononnya menentang Islam.

Ini ke yg dipanggil ulama? Apa penilaian yg kamu gunakan untuk mengatakan org itu atau org ini tidak Islam? Sebenarnya kamu yg sesat. Kamu dengan Ayah Pin sama saja. Tapi Ayah Pin ok lagi dari kamu sbb dia tak peralatkan Islam mcm kamu.

Seterusnya baca SINI

6 ulasan:

Al Amin berkata...

Orang Kelantan yang belajar sekolah arab (tidak pondok) terus menolak pendekatan yang di bawa Nik Aziz kerana pendekatannya sangat bercanggah dengan Islam yang digariskan dalam Al Quran dan hadis Nabi Muhammad.

Nik Aziz ni belajar di India dan Mesir, negara yang penuh dengan khurafat dan maksiat. Maka tidak hairanlah idea yang di bawanya ke Kelantan ni menjurus kepada ketaksuban membuta-tuli, tanpa akal yang waras.

Nik Aziz menuduh orang UMNO kafir, maka tuduhan ini adakah dalam Quran atau hadis Nabi ?.

Imam Masjid Al Sultan Ismail Petra Kubang Kerian Kelantan dalam khutbahnya hari ini menyeru orang Melayu bersatu, kerana kekuatan Islam berasaskan perpaduan. Bersatu teguh bercerai roboh.

Berhati-hatilah, jangan sekali membawa manusia ke jalan kemurkaan Allah. Balasanya amat dahsyat.

Tanpa Nama berkata...

ulamak bunkan sekali.... alamak!!! mungkin.

Tanpa Nama berkata...

dok fitnah,mengampu dan merapu... ingat Tuhan lah brader

Tanpa Nama berkata...

Bukan Fitnah, bukan mengampu dan bukan merapu....tetapi ingin buka mata dan hati puak penyokong kawarij PAS yang terlalu taksud dan bebal agar dibuka mata dan dibuka hati mencari keredaan ALLAH demi kebenaran!

Tanpa Nama berkata...

ini semua mengarut lah , korang je suka buat cerita tutuo je blog ini

Tanpa Nama berkata...

tutup je blog ini cerita suma mengarut je , lau kenal btol ke tok guru tu , pnah g ke umah dia , ada macam menteri besar lain ke , ambik duti rakyat ek