Isnin, 9 Mei 2011

KRISTIAN AGAMA RASMI!! Kalau berani cubalah..

Asalnya hanya daripada yang ni...
Seronok betul pemimpin DAP menjemput paderi-paderi seMalaysia dan dari luar negara untuk berhimpun dalam satu upacara di Pulau Pinang. Aku rasa mesti Nik Aziz pun ikut sama sebab dia tu Pope agama PAS. Mana pernah buat salah? Boleh pulak bagi syurga neraka dan ampunkan dosa orang.

Pukimak-pukimak anak haram tu semua telah berada dalam satu bulatan di mana mereka telah berikrar untuk menukarkan agama rasmi negara ni kepada agama Kristian.

Tak cukup dengan tu, babi-babi yang suka makan daging babi yang haram tu jugak nak jadikan seorang yang beragama Kristian jadi Perdana Menteri Malaysia. Agama Kristian dan Nabi Isa pun tak pernah makan babi, tapi kamu selewengkan agama Kristian dan benarkan penganut Kristian makan babi.

Punyalah sial orang agama Kristian ni. Dikatakan juga pope pun tau kebenaran agama Islam. Sampai ada ura-ura kata, sebelum mereka (pemimpin agama Kristian mampus) ada orang yang akan ajar mereka tu mengucap.


Woih! Tak payahlah nak tipu Allah! Yang kau tipu diri kau sendiri tu pun dah bodoh. Mana boleh orang yang tak pernah mengamalkan ajaran Islam, siap tipu lagi penganut Kristian, tang nak mampus diajar mengucap. Boleh ke mengucap bila dah nak mampus kalau kau tu kafir? Kau reti ke macamana nak mengucap tu?

Perkasa sudah naik angin di mana Perkasa hanya berikan 2 minggu saja kepada Kementerian Dalam Negeri yang takde telo supaya menyiasat laporan Utusan Malaysia.

Sudah tentu komunis-komunis pembunuh orang Melayu di zaman darurat dan 13 Mei 1969 tu takkan mengaku mereka nak tukar agama rasmi negara ini kepada Kristian. Sebabnya mereka tu komunis. Komunis memang suka bunuh orang dan menipu. Memang tabiat semulajadi komunis tu!

Mereka bukan sebodoh tu sebab kalau mereka mengaku, tentu senang sikit pihak polis ambik tindakan ke atas mereka. Melayu barua komunis dalam DAP, PAS dan PKR saja yang bangang nak mampus!

Negara kita ada undang-undang. Akta Keselamatan Dalam Negeri kan ada? Kenapa ada pengecut dan pondan dalam KDN tu tak mau nak ambik peluang ajar komunis tu semua cukup-cukup?

Cukup-cukuplah jadi dayus dan pengecut di bumi sendiri. Takkan nak tunggu anak cucu kita jadi hamba abdi pada komunis sebelum nak mengamuk? Aku pasti ramai orang Melayu di luar sana sanggup menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan negara dan agama Islam dari disentuh oleh tangan-tangan komunis yang tak pernah basuh berak tu.

Nak mengamuk, baik mengamuk sekarang. Sebelum nasi menjadi bubur. Sebelum komunis tukar agama rasmi negara ni jadi agama Kristian.

Jangan dicabar kesabaran orang Melayu sebab sabar orang Melayu ada tahapnya jugak. Kalau Melayu dah hilang sabar, tengoklah nanti apa akan jadi!

Orang Islam ni diajar tentang jihad mempertahankan agama dan bangsa.


Kalau nak mampus, cubalah ubah Perlembagaan Negara. Ingat sikit negara ni bukan Singapura yang mana pemimpin PAP tu sesuka hati mak bapak mereka tindas orang Melayu di sana.

Oleh : Adnan Bin Hassan - Malaysia Instinct

McTheory:
Memula kalimah Allah diberikan, lepas tu pelepasan bible melayu, sekarang ni, ada hati nak jadi Agama rasmi Malaysia? Langkah mayat kami dulu!!

6 ulasan:

AnaQarbana berkata...

Harakah melaporkan: "Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Pusat, Dr Mujahid Yusuf Rawa berkata, tidak timbul langsung soal Kristian mahu menjadi agama rasmi negara manakala Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Dr Mansor Othman pula mengesyaki Umno di belakang isu ini."Ini semua mungkin kerja Umno untuk memastikan sekurang-kurangnya 70 peratus undi Melayu kekal bersamanya di pilihan raya umum (ke-13). Dia (Umno) sangat takut kalau berlaku peralihan undi antara 5 peratus hingga 7 peratus"..
kenapa PAS dan PKR tak tanya Jef Oi yang hadir secara fizikal dalam majlis itu.....adakah ini konspirasi UMNO/Utusan.
Utusan dan UMNO pulak di persalahkan...inilah kerja PAS dan Harakah...bermatian mempertahankan DAP...apa sudah jadi dengan Islam.....

Tanpa Nama berkata...

awatlah mujahid dok merapu macamni. Yang p ceramah dgn YB Jeffri tu bukannya orang umno..aduhhhh...tak baca ka pas kawasan jelutong menyokong pulak tindakan jefri ooi...aku terkejut parti tu kata ISLAm tapi sokong pulak kerja macam ni. aku tak faham lahh..PHD tu ambik kat mana yea? jangan marah yea...ayuh kita hapuskan kemungkaran. TAKBIR..

hangkedee berkata...

Contoh yang nyata Tuhan berikan kepada Umat Islam.Hamas dan Fatah bergaduh Yahudi berpesta peluru.Orang Islam di hina diperlakukkan seperti binatang.Juak juak Hampas masih bebal dan bahlol sanggup jadi barua Dapig.Langkah mayat aku dahulu kalau nak negara Islam!!!!!

Tanpa Nama berkata...

au cuma bunuh nyamuk tapi aku akan bunuh org jika malaysia jadi kristian ugama raasmi-
nilah jihad sebenar-
dan syahid yg ditunggu
jgn mula ---mati penyudah nya
kehebatan kami lebih dari al qaedah
jika terjadi
dari manusia normal fikiran akn jadi sebaliknya
yg mula kita sembelih adalah melayu yg takada guna , bangsat melayunya,,jgn lu main2 wahai melayu perosak ,,kami sendiri mengajar kamu

Tanpa Nama berkata...

langkah mayat den dulu kalau nak tukar malaysia ini kepada negara kristian sesat tu!!!

Naz berkata...

Bro, sorry to say, kalau tak tahu cerita sebenar jangan buat kenyataan macam ni. Kalau rasa benda2 macam ni salah, diam saja kalau anda benar2 tidak tahu cerita yang sebenar. Cerita2 macam ni semua hanyalah politik. Orang2 politik masing2 nak jadi pemimpin bro.. Jangan cakap Nik Aziz macam tu kalau anda sendiri tak tahu cerita sebenar. Kenal diri dulu, maka anda akan kenal siapa Tuhan.... Allah maha berkuasa.