Isnin, 9 Mei 2011

KASI PANAS!! UMAT ISLAM DI MALAYSIA DALAM BAHAYA!!


Saya nak bertanya kepada anda semua...

1. Adakah kepala anda telah diacukan dengan senapang ketika mahu pergi ke masjid tadi untuk bersolat Jumaat?


2. Adakah anda pergi ke masjid dengan perasaan gerun dan gementar, takut-takut kalau anda diserang hendap atau dibom?


3. Adakah masjid atau surau di Malaysia dilarang untuk melaungkan azan?


4. Adakah subjek Pendidikan Islam diharamkan untuk di ajar di sekolah rendah dan menengah di Malaysia?


5. Adakah ulama-ulama di Malaysia ditindas dan dianiaya?


6. Adakah selama anda hidup di Malaysia ini, anda rasa terkongkong untuk mengamalkan cara hidup Islam?

Sambung baca sini.

Rasanya semua jawapan diatas adalah TIDAK, tapi kenapa, N.ajis keluarkan kenyataan macam ni? N.ajis ni dah nyanyuk dah kot. Kenyataan yang dia buat ni dah masuk tahap kritikal nyanyuknya. Bila masa umat Islam di Malaysia terancam dengan UMNO/BN? Mc rasa kehadiran Pas lagi membuatkan umat Islam terkeliru dengan perjuangan totok Pas khawarij.

Mulut sebut Islam, tapi tangan berpaut dengan Dap kafir harbi. Kata pejuang Islam tapi bersahabat dengan pejuang agama Kristian.

Orang macam N.ajis ni lagi membahayakan Malaysia, kononnya Tok Guru Agama, tapi selalu keluarkan 'perkataan' yang mengarut dan mengelirukan masyarakat Islam. Orang macam ni lagi buat umat Islam berpecah.

N.ajis, balik beli cermin besar-besar sikit ye..

P/s: Malaysia lebih AMAN tanpa Pakatan Haram!!

McTheory:
Umat Islam lebih kukuh tanpa Nik Aziz!!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang tua ni elok di beri minum air terompah jamban kot baru betul otak dia.

AJAI62 berkata...

Assalam bro

Nik Aziz ni kalau bercakap dah tak ada lain... UMNO juga yang salah. Malaysia aman tanpa puak pembangkang terutama PAS dan PKR dan paling utama DAP. Sesat mereka ni...

Simpang Jadam berkata...

PAS lahir tahun bila? tok nenek Tok Guru Nik Aziz tidak Islam lah sebab PAS belum ada waktu tu, Tok saya bagi tahu Rasullah tinggal Quran dan Hadis , tak ada pula dia sebut PAS atau UMNO, Sudah sesat dan lagi menyesatkan, Dulu sesiapa yang meyukong orang2 kafir maka dia kekal di neraka bersama orang kafir yang dia sokong, tapi sekarnag boleh pula !!! oh hukum nya harus,(pada mereka hukum harus hanya bolih di pakai oleh PAS sahaja), megarut garut, dunia akhir zaman , ulamak dah jadi ular dalam semak atau ALAMAK!!

joghos berkata...

Pd Simpang Jadam,

Menjawab pemikiran sempit anda, sblm ada UMNO, Melayu dah lama wujud. Jd kenapa UMNO "claim" hanya ia yg boleh memperjuangkan nasib Melayu?? Zaman hang tuah, Melayu pun dah maju.Perlu diingat juga UMNO yg asal dh diharamkan 1987!!

PAS diwujudkan kerana memperjuangkan Islam atas landasan politik / demokrasi di Malaysia khususnya.

joghos berkata...

Pada Mc Theory,

Di Malaysia, AlHamdulilah, kita masih dpt beramal tanpa sbrg ancaman bahaya.

Tapi ada banyak ancaman2 lain samada secara halus atau tidak langsung. Ia hasil perancangan Yahudi dan Nasrani sehingga melemahkan akhlak dan pegangan umat Islam skrg.

Media spt TV, Internet tanpa batasan perlu dikawal segera sblm ianya bertambah parah.

Tanpa Nama berkata...

N.Ajis dah minum holy water paderi kot... dah pendek akal, lagi berumur, lagi jauh dari persimpangan perjuangan Islam... Setan dah tunjuk jalan kepada N.Ajis cara2 untuk ke Putrajaya... Rukun2 kepercayaan PAS pada masa kini adalah 1. memecah belahkan umat Islam, jangan berpaduan... 2. agama pokok negara adalah christianity... 3. lindungi pemimpin yang tak bermoral... 4. diam apabila DAP bercakap, patuh kepada Kit Siang... 5. diam apabila PKR bercakap, patuh kepada Anwar...