Isnin, 16 Mei 2011

NIK AZIZ SURUH BLOGGER PRO UMNO JILAT KAKI ANWAR??


“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).

“Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka,” kata Menteri Besar Kelantan di Kota Baru, dipetik Berita Harian Online hari ini.

“Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan Internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti,” kata Nik Aziz lagi.

Tegas beliau, selagi seseorang itu tidak membuat kenyataan balas atau bertaubat atau sebagainya, tidak akan diampun dosa.

“Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf,” kata beliau lagi. - TheMalaysiainside


Kalau nak kira fatwa N.ajis ni, kiranya semua blogger mesra kerajaan nak kena pi jumpa Anwar lepas tu jilat kaki dia la ye? Kena jilat kaki baru boleh bau syuga le ye? Amboilaa... betapa sucinya Anwar, sampai kena jilat kaki baru dosa boleh terampun. Rasullulah Saw dulu pun tak pernah keluar hadis macam ni, kiranya N.ajis lagi dahsyat dari Rasullulah la nampaknya ye.

Kata N.ajis tadi, kalau video tu fitnah, macam mana pulak kalau video tu bukan fitnah, dan memang Anwar yang lakukan adegan seks terbabit. Apakah dosa Anwar itu N.ajis boleh tolong ampunkan? Bagaimana pula dengan dosa Anwar menipu semua rakyat Malaysia? Apakah Anwar kena jilat semua kaki 27 juta orang rakyat Malaysia?

Nampaknya N.ajis ni dah makin merapu, dah nyanyuk kot. Makin lama N.ajis ada dalam Pas, semakin besar  lobang yang N.ajis akan cuba lakukan nanti. Makin besar lobang, makin senang kerja kami blogger nak tembak N.ajis dan Pas. Bila Pas dah teruk kena tembak, pengaruhnya makin berkurangnya, Pakatan Haram pun makin goyah dan pastinya akan berpecah.

Untuk mendapat matlamat tersebut, N.ajis harus dikekalkan di dalam Pas. Ini kerana hanya N.ajis sahaja yang mampu membuatkan rakyat kurang percaya kepada Pas, kerana tingkahlaku N.ajis yang memualkan semua rakyat Malaysia dengan fatwa songsangnya.

P/s: N.ajis harus dikekalkan..

McTheory:
N.ajis adalah pencuci dosa puak Pencacai Pakatan haram..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku setuju tu... lagi banyak fatwa songsang dikeluarkan oleh ulama nih, lagi cepat lar PAS dikuburkan... setuju sangat N.ajis nih teruskan memimpin PAS... tapi kesian jugak dia nih... sebelum anwar, N.ajis tak lar se nyanyuk maner... sekarang nih selepas sekongkol ngan anwar, merapu sakan lak... elok lar ulamak sohor PAS yang lain menasihati dia supaya balik ke jalan yang benar... mulut N.ajis nih memang fasih dalam mengeluarkan ayat2 Quran dan hadis tapi interpretasi dan fatwanya yang kiter tak boleh tahan tu... hancur beb, jahanam PAS...