Isnin, 16 Mei 2011

PANAS!! AMK BAKAL KECOHKAN MAHKAMAH!!



Ahli PKR diarahkan untuk membuat kacau di mahkamah hari ni apabila Anugerah Tuhan Wan Azizah akan ditentukan sama ada untuk membela diri atau tidak mengenai kes pencerobohan stor kunyit Saiful.

Sejak petang Sabtu,beberapa pertemuan diadakan untuk merancang mengadakan kekacauan diperkarangan mahkhamah pagi Isnin jika keputusan tidak menyebelahi Anwar.

Dikhabarkan Sam,ketua AMK cicak mengkarong PKR turut mengarahkan budak budak suruhannya untuk turut sama turun.Dalam pada itu,setiap orang yang turun turut diberikan wang RM100,manakala bagi yang datang dari jauh dengan kenderaan sendiri RM300 diberikan untuk setiap kereta. Untuk berita lebih lanjut boleh klik sini.

Demi untuk menarik sokongan rakyat untuk menyokong Anwar, puak-puak AMK celaka ni sanggup merekacipta cerita untuk menangih simpati, kononnya Anwar bakal di tangkap polis sebelum perbicaraan bermula.

Inilah kerja PKR, Polis dan Mahkamah hanya ADIL apabila keputusan memihak kepada mereka. Kalau sebaliknya, Polis dan Mahkamah akan dituduh sebagai ejen UMNO!!. Bodoh punya puak PKR ni.

P/s: tak payah sokong si tua peliwat dan penutoh pelacur tu.. takdak gunanya..

McTheory:
Sendiri buat, sendiri tanggung la ye..

Tiada ulasan: